/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hurtiger internet!?
Fra : Phycho_Christian
Vist : 772 gange
200 point
Dato : 28-05-04 00:15

Hej jeg er lidt ny omgående computtere! sååå

men jeg leder efter et program der gør ens internet hurtiger findes der sådan et program????

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-05-04 00:21

Som udgangspunkt kan du jo bare købe en hurtigere forbindelse

Accepteret svar
Fra : the_spawn15

Modtaget 210 point
Dato : 28-05-04 00:37

Hej jeg bruger et program som jeg har købt som hedder Accelerate som webroot har lavet! du kan downloade det her http://www.webroot.com/download/trial/1/accsetup1.exe det er kun en trial så du kan prøve det og måske købe det eller hva ved jeg

jeg syntes det er blevet hurtiger men syntes også du ska installere Ad-aware som fjerner spyware! spyware gør også internettet langsomt! nogle gange! men der er også mange andre programmer på nettet du kan prøve og søge på www.google.com efter net boost eller internet boost...!

Mvh Mikkel!

Godkendelse af svar
Fra : Phycho_Christian

Dato : 28-05-04 00:47

Hehe ja jeg kunne godt købe en hurtiger internet! men hvorfor skulle jeg det hvis man kan få et program til at gøre det hurtiger!!!!

Jeg har prøvet det der Accelerate fra webroot og downloadet ad-aware og fandt 57 spyware syntes personeligt at det køre meget hurtiger nu! så jeg acceptere The_spawn15 svar

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : CiberAmigo

Dato : 28-05-04 01:14

Hej Phycho_Christian

Praktisk set, kan du ikke få mere båndbredde end du har betalt for, men nogle programmer kan komprimere signalet. Det er programmer som Accelerate, men der er jo spyware som pris.

På din computer kan du også ændre nogle af de instillinger som er standart, så vil du optimere din internetforbindelse noget, men ikke meget.
Et bud er 10-20%, da styresystemer som Windows XP tager en god del af din båndbredde, til feks. fejlmelding osv.

Jeg ved ikke hvilket styresystem du har men her er en til Windows XP: http://www.tweakxp.com/

Der kan du ud over at forbedre din båndbredde, også finde nogle instillinger der genrelt forbedre din Pc's ydeevne.

Med venlig hilsen

CiberAmigo