/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan ikke modtage tlf på Tele2
Fra : Nakita
Vist : 385 gange
150 point
Dato : 27-05-04 22:29

Jeg har skiftet fra Telmore til Tele2 mobil - dels pga. den lave minutpris hos tele2 og fordi jeg ikke brød mig om at TDC har overtaget Telmore .....
MEN - nu har jeg et mærkeligt problem:
Jeg kan ikke modtage opkald fra andre abonnenter der ikke har tele2 abonnement !!!!!

Jeg har kontaktet Tele2, da jeg mener at det er fejl i mit SIM-kort, men tele2 påstår, at det er alle andre selskaber, der har fejl på deres programmer.

Vi har prøvet at ringe til min mobil fra
- TDC fastnet
- Debitel fastnet
- Telmore mobil

ingen af disse opkald går igennem til min mobil. Man får bare disse 3-tonede fejlmeddelelser, som om man ringer til forkert områdenummer.

Nu går jeg og venter på svar fra Tele2 -¨men telefonisk har jeg kun fået en sludder for en sladder.

Har andre været ude for det samme?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 160 point
Dato : 27-05-04 22:33

Så deres forklaring er, at alle andre selskaber kollektivt og samtidig har fået en fejl der frasorterer lige nøjagtig dit Tele2 numre ???

Den forklaring køber du vel ikke, du må i røret igen og insistere på at få fejlen rettet omgående

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-04 08:49

Den lave minutpris er tilsyneladende det samme som
lavt serviceniveau.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 28-05-04 09:04

Hmmmm... Jeg har pga div advarsler osv holdt mig langt fra tele2.. har hørt mange klage over dem.

Kommentar
Fra : MSJTELECOM

Dato : 31-05-04 16:43

Tele2 er et firma der bygger på unge sælgere der laver opsøgende salg telefonisk samt på gader og stræder. De er provisionslønnede sælgere, som kun har en tanke i hovedet nemlig at få kunden til at skifte til deres selskab. de bruger alle kneb og løfter. Men virkeligheden er en anden. Når kunden har sat sin underskrift er den bindende overfor selskabet. så derfor er der mange kontrakter der ligger og venter på at blive tastet manuelt, da det er vigtigere at få flere kunder i hus end det er at få aktiveret de kort der allerede er udleveret.

Sad but true :0)

Godkendelse af svar
Fra : Nakita

Dato : 01-09-04 17:00

Tak for svaret Better_Performance.
Jeg er gået tilbage til Telmore