/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
MARY-KATE OG ASHLEY FILM
Fra : daniella1
Vist : 890 gange
300 point
Dato : 27-05-04 19:57

HEJZA.
ER DER NOGEN DER VED HVOR JEG KAN KØBE DVD FILMENE: POPTØSER,
SEJE SØSTRE PÅ EVENTYR, HOLIDAY IN THE SUN OG ANDRE FILM MED MARY-KATE OG ASHLEY??
DET SKAL VÆRE ET STED HVOR MAN KAN BETALE MED ANDET END DANKORT
OG DE SKAL VÆRE MED DANSKE UNDERTEKSTER

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 27-05-04 20:08

Prøv her http://www.softxchange.dk/

mvh spacemannn.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-04 20:11

Har lige tjekket denne side http://www.dvdcity.dk/?11012/40/8650/0
de har de film du søger, og du kan betale med andet end dankort.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-04 20:12

Skriv titlerne på filmene i søgefeltet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-04 20:40

Her er en liste over de flm, de har medvirket i http://www.olsentwinsisters.cjb.net/

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 27-05-04 23:28

så har jeg fundet de 3 film.
men kan i også hjælpe mig med hvor jeg kan købe dem her:
to grandmoters house we go,
double double toil and trouble,
how the west was fun,
little rascals,
it takes two (to tøser tar afære),
billboard dad,
switching goals,
forelsket i paris,
our lips are sealed,
getting there,
when in rome,
the challenge og
winning london...
eller er der nogen der kan brænde den til mig?? skal selvfølgelig nok få noget for det;)

Kommentar
Fra : gril

Dato : 28-05-04 00:13

hejsa prøv på www.dvdpriser.dk der kan du finde dem også er det til den bedste pris

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-04 06:46

Jeg har søgt på nettet, og kan kun finde de 3 film, som du spurgte efter med danske undertekster.
Af den sidste liste, du har skrevet er

Winning London = Poptøser
Our Lips are Sealed = Seje søstre på eventyr.

På denne side kan du købe alle film, men uden danske undertekster

http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/002-1304337-4706462

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-04 06:52

I søgefeltet nederst på siden søger du efter DVD og i feltet ved siden af Ashley Olsen. Så får du en side frem med samtlige film hvor søstrene medvirker.
Jeg tror ikke at alle er udgivet med danske undertekster.

mvh ans

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 29-05-04 10:50

er ikke ret god til engelsk, så jeg må nøjes med de 3 jeg kan få med undertekster;)
men skriv endelig hvis i skulle finde et sted hvor jeg kan få dem dk undertekster

Kommentar
Fra : daniella1

Dato : 29-05-04 10:54

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0001B3XWK/qid=1085820445/sr=2-1/ref=sr_2_11_1/026-4236184-7396411
her står der noget om at det er region 2 betyder det ikke at der er undertekster??