/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Neo's hakker når gives gas!
Fra : chinabox
Vist : 489 gange
30 point
Dato : 27-05-04 18:03

Hej!

Har en Yamaha Neo's med Polini Evo 47.6 70ccm med en 21mm dellorto, Polini Evo membran, 21mm studs, TP Nardo og mange andre dele....Men problemet er at den ikke tager gassen ordenligt! Har lige renset min kab! Men tager stadig ikke gassen ordenligt! Min membran er helt ny! Har prøvet at skifte til en mindre dyse, men synes ikke det hjalp særlig meget! Den tager gassen nogenlunde når jeg holder stille og giver fuld gas, men somme tider ikke. Det er som om at den 4 takter, den sænker hastigheden hvis jeg giver gas og den går heller ikke helt rent med fuld gas!

Hvad er der i vejen?!

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 27-05-04 19:33

eller man kan sige at den "pludrer" :)

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-05-04 21:26

ja tror det r din tæmdrørs hætte skift den og se...

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 27-05-04 22:07

tror det ikke..... har lige købt ny hætte og tændspole! :)

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-05-04 22:40

okay..hmm så må det jo være din membran..heh r det derfør du sælger den din fusker:p:pheh

Kommentar
Fra : qwerz

Dato : 10-06-04 01:19

kan det være møg i tanken måske prøv og tjæk det og dit benzin filter

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-06-04 16:31

Prøv at skifte din tændrørshætte til en 1kg-hætte. Den du har nu er vistnok på ca. 5kg., og den skal være 1 kg. Prøv det. Jeg har lige skiftet min, da jeg havde samme problem. Og det hjalp.

Mordex.

Kommentar
Fra : KrogKreidler

Dato : 13-06-04 22:41

Gi den 1 tand mindre dyse.. Og få dn indstillet 100% korrekt.. Skift evt. stempelringe...

Kommentar
Fra : SqUaSh

Dato : 22-09-04 15:46

Prøv at skifte tilbage til den originale membran... Jeg havde sat en Carbon membran på min, der fik jeg samme resultat som det du siger, den kan ikk ta gas..