/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
need cd key til steam cs 1.6!!!
Fra : Rexon
Vist : 308 gange
200 point
Dato : 27-05-04 16:16

Nogen som har en cd key til steam cs 1.6 som IKKE er i brug!!!? den første som giver mig en...(jeg tester den selvfølgelig) vil få pointene!! så skynd jer...

>>Rexon<<

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 27-05-04 16:35

lol, få 200 point for en cdkey? haha, gå da selv ned og køb en! idiot!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 27-05-04 16:43

utrolig som man bliver svinet til for at be og en cd key.
Jeg forstår bare ikke de mennesker, hvad de får ud af at svine andre til i cyberspace.

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 16:55

lol gangster50 luk da din mongol spasser narkoluder so!!. jeg har sq da også tænkt mig at købe en!! men man kan da lige så godt forsøge herinde først!!

>>Rexon<<

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 27-05-04 17:30

èn ting er, at gangster50 ikke kan lide, at du beder om noget ulovligt. noget andet er, at du så sviner ham tilbage. det er sq da for lame. som om der så er bare én seriøs bruger som gider hjælpe dig. host op med de 100 bobs spillet koster og så er den ikke længere.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-05-04 17:42

køb det evt. på www.coolshop.dk ... Der koster det 99 kr, og der er gratis fragt!!!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 210 point
Dato : 27-05-04 17:44

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=1118 <-- Hvis du vil have det direkte link...

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 18:21

tak for hjælpen ostemanden...men jeg fik ikke lige det jeg manglede fordi jeg skal købe det...men det er der ikke noget at gøre ved...men endnu en gang tak for hjælpen :P

>>Rexon<<

Godkendelse af svar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 18:21

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 27-05-04 18:25

Rexon, ikke fordi jeg skal moralprædike eller noget, men det er sku smartest at købe den... Fordi hvis du får en key udleveret af en anden ved du ALDRIG hvor mange han har udleveret den til... Og hvis en af dem der har den samme key som dig bliver bannet af VAC, ja så er det slut med at spille på 99% af alle serverne i et år...

DERFOR: Køb din egen cd key og UDLEVER DEN ALDRIG til andre (med mindre du er sikker på at du aldrig skal bruge den mere)...

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 18:26

jaja det ved jeg godt...jeg har gamed cs i snart 5 år så...:D...men ellers tak

>>Rexon<<