/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo nakket i vejle! har du set den`???
Fra : steffen15
Vist : 542 gange
500 point
Dato : 27-05-04 16:09

hey jeg bor i vejle! jeg har fået nakket min pgo hot 50!! her er en billed af den http://www.frem-cykler.dk/knallert/PGO2/hot50-silver_400.jpg og der er ca 2 i vejle med min

har set den 2 gange der er en tyrker som køre rundt på den!! kende tegn ! der er en revne i sædet og og kikstarter er malet sølv
den er brekket på ! håber en har set den mvh steffen vejle

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-05-04 16:16

den er brækket på hehe

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 16:18

hmmm kan du ikke bare melde den til politiet ? for du har vel forsikring osv på den...

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-05-04 16:21

har meldt den og den forsikring jeg har dækker ikke det

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 16:22

ok...men jo det ville den hvis der var kasko eller det der....men ok...men hvis politiet finder den og du kan kende den så er der jo ingen problemer i det

>>Rexon<<

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 27-05-04 18:42

SURT!!! Hvor blev den nagget henne, og hvor har du set ham der kører rundt med den??? Bor selv i Vejle, så skal nok lige holde øje...

Kommentar
Fra : schindler

Dato : 27-05-04 21:23

Kasko fosikring kan men kun få på en knallert 45 som har nummerplader på......

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 27-05-04 22:17

Nope... Du kan også få det på en 30'er... Spurgte nemlig min forsikring da jeg skulle tegne... Men det er så dyrt at det nærmest ikke kan betale sig. Regn med hvertfald 3-4000 kr om året, og 1-2000 i selvrisiko... Se evt: http://www.tryg.dk/netinsurance01/moped.do Du kan vælge mellem registreret og uregistreret...
Mvh Steffen

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 27-05-04 22:18

Hmmm... Linket virker ikke... Men prøv på tryg.dk, og så kan du selv beregne en forsikring...

Kommentar
Fra : schindler

Dato : 28-05-04 23:30

Sorry... trode det var sådan.... ja det bliver 3.548kr!!
hilsen schindler

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-05-04 13:12

har set den på koldingvej

Accepteret svar
Fra : bumsbabs

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-04 21:49

Ok... Bor selv oppe ved hældagerskolen så hvis han kører rundt i det kvarter er der nok desværre ikke stor chance for jeg ser den... men hvor blev den hugget henne af??? Men skal da nok holde øje alligevel...
Mvh Steffen

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 17-06-04 01:51

Tak for svaret bumsbabs.