/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
projektopgave 70érne OOA
Fra : karstenhou
Vist : 540 gange
200 point
Dato : 27-05-04 14:29

Min søn skal lave en projektopgave om atomkraften i danmark i 70érne. Jeg var selv mellem 15 og 25 dengang.
Jeg har stadig gemt en smule i kælderen - men måske er der nogen der ligger inde med noget der alligevel skal smides ud - eller måske kan lånes ud.
Vi bor i Køge og jeg arbejder nordpå - Birkerød og kører den vej ind i mellem.
Alt også henvisninger til bøger, film, hjemmesider har interesse.

På forhånd tak

Karsten Hou

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 14:59
Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 27-05-04 15:05

kan den bruges ? eller skal jeg prøve at finde mere ? og hvis i gav mig noget jeg skulle lede efter kan jeg godt finde det...f.eks. "hvor mange lande havde atomkraft" osv.

>>Rexon<<

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 27-05-04 16:11

Jeg personligt synes, det vigtigste i forbindelse med atomkraft i 70'rne var
anti-atomkraft bevægelserne.

http://www.ooa.dk/ooa/kampmode.htm

og dermed begyndelsen til alternativ energi.

Jeg var selv aktiv og gik med i adskillige anti atomkraftmarcehr

Frieda