/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Program til at lave visitkort.
Fra : executor
Vist : 798 gange
40 point
Dato : 05-06-02 13:27

Jeg leder efter et program til at lave visitkort med.

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 50 point
Dato : 05-06-02 14:06

Jeg fik - i sin - tilsendt en cd med mulighed for at lave alverdens kort.

Her ser det ud til at man kan downloade programmet, hvis man tilmelder sig.

http://www.avery.dk/cgi/register-dk.cgi?campaign=INT009

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-06-02 18:58

Microsoft publisher laver visitkort, som du ønsker. Du kan blot købe karton hos boghandleren. Der findes også perfereret ark lige til at rive fra hinanden (10 stk. på et A4 ark). Der er en skabelon med disse ark, indtast blot målene, så bliver de printet perfekt. Der findes mange utroligt flotte perfereret ark. Har selv haft stor succes med visitkort, printet fra publisher, folk vil gerne vide hvem der har trykt disse.

MVH

viskinge

Kommentar
Fra : naller

Dato : 13-08-03 07:56

Du kan også købe et program der hedder DesignPro. Det er et program hvor du har mulighed for at lave al verdens kort og labels.Jeg bruger det selv, og det fungere bare.

mvh

Naller