/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP MEN PRINTER
Fra : tronddk
Vist : 311 gange
57 point
Dato : 27-05-04 13:33

davs jeg har en lexmark x1150 og jeg har kommet til og smide cden væg nogle der ved hvor jeg kan download en ny (det er en scanner/printer)

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 67 point
Dato : 27-05-04 13:37

www.lexmark.dk

Der kan du finde den driver du skal bruge

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 13:48

nu har jeg lige fundet min cd !! men når jeg smækker den i og siger instaler siger den "ntvdm kernel:der mangler et 16 bit systemmodul geninstaller følgende mudul i system32-mappen:sound.drv" men jeg har lyd i mine com højtaler

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-05-04 13:49

Det lyder som om det er et helt andet og større problem end en printer installation

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 14:48

ja men kan du jhjælpe mig ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 15:43

er der nogle der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-05-04 16:33

Hvilket styresystem har du på computeren?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 16:59

win xp pro

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-05-04 17:06

Og hvordan kører det så ellers - lige bortset fra dit bøvl med printeren?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 17:08

fino kan godt printe ud men kan ikke scane ind fordi jeg ikke har ssat det oop o....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-05-04 17:14

Og ud over det har du altså ingen problemer med computeren overhovedet?

Hvis det er tilfældet, er det måske din cd, der er noget i vejen med, og jeg synes
derfor, du skal prøve at hente den driver, som Better_Performance foreslår.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 17:17

har prøvet det men så mangler den 5 dll filer for at starte den op men der er oxo et par programmen som jeg download som gør det samme

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-05-04 17:30

Hvis du har navnene på de manglende ddl-filer,
kan du måske hente dem her: http://dll.yaroslavl.ru/

Det er da et forsøg værd, og ellers kan jeg
desværre ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 18:16

hvis jeg finder dem alle sammen får jeg det samme resuteat som med min ejen cd

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 18:27

ander gode forslag ?

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-05-04 18:27

ander gode forslag ?

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 05-06-04 00:16

Tak for svaret Better_Performance.