/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opgradering fra Office 2000 til XP
Fra : ehawk
Vist : 499 gange
300 point
Dato : 27-05-04 13:24

Jeg står med en PC, hvor Win 2000 og Office 2000 er installeret og skal opgradere den til Win XP og Office XP.
Normalt tager jeg backup af alle dokumenter og ”foretrukne”, reformaterer og geninstallerer fra bunden af.
Denne gang ønsker brugeren også overført sine ordbøger, (som jeg har fundet), men også sine tilføjelser i funktionen ”autokorrektur”. Er der en hurtig og nem måde at overføre hele opsætningen (ordbøger – autokorrektur m.m.) fra Office 2000 til Office XP ?

Hilsen

Ehawk

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-05-04 13:43

Inde i tilbehør under systemværktøjer er der noget som hedder Guiden overførelse af filer og data.

Men hvis du bare laver en opd. fra 2000 til XP home/pro så burde den intet slette. Fordi så fornyer den bare systemmet....

Men jeg tør intet love. Men den burde intet slette.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-05-04 14:04

Du lægger bare cd rommen i og siger ,ok,til opgradering.Det berører ikke andet end styresyst

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 06-06-04 19:36

Har du fået svar!

Fordi hvis en af os har givet dig et svar så må du gerne lukke spg.

\\ Martin_c

Kommentar
Fra : ehawk

Dato : 06-06-04 20:12

Hej Martin

Hvis man opgraderer ved blot at lægge en CD i og siger o.k. til opgradering, opnår man blot en PC, der er endnu langsommere end før. Dit forslag med at bruge systemværktøjerne kendte jeg ikke, men det løste ikke problemet - hverken med stavekontrol eller autokorrektur. Derimod overførte funktionen adskillige gigabytes datafiler fra den gl. PC til den nye - bl.a. adskillige disk image filer. Iøvrigt kunne jeg kun finde guiden til overførsel af filer og data i Win XP. Den findes ikke i Win 2000.
Jeg savner stadig en overførsel af de ord, man har tilføjet i funktionen autokorrektur (Word). Hvor ligger den eller de pågældende filer, hvad hedder de, og kan de overhovedet overføres fra Office 2000 til Office XP.

Ehawk

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 300 point
Dato : 06-06-04 20:21

Det tror jeg ikke du kan!

Desværre!

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-06-04 17:57

hej
hvis du bare opgrad. sker der ikke noget med dukumenter el. andet
er nævnt før
så klø du bare på med krum hals
der bliver hverken slettet spil el. dukmenter m.m.
det er kun hvis du skriver format c: eller fdisk der sker noget

ole

god fornøgelse med det nye

Godkendelse af svar
Fra : ehawk

Dato : 08-06-04 10:09

Tak for svaret Martin_c.