/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hjælp til i-mail system.
Fra : JAA
Vist : 289 gange
200 point
Dato : 27-05-04 13:20

Hej rødder !

Jeg håber nogen vil hjælpe mig med en spændende opgave: Det er sådan jeg gerne vil lave et internt postsystem til mine brugere og min server andvender ASP. Ideen er at brugeren skal kunne set når der er kommet nu post med en icon og antallet af medelelser vises. Når brugeren er online og modtager ny post skal der ligeledes afspilles en lyd som indikation for dette.

Håber nogen har et eksempel eller ved hvordan dette løses.

I kan eventuelt sende mig spcriptet på jan.aarslev@ka-net.dk

På forhånd tak og god pinse

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 27-05-04 13:25

Hej Jan.

Du kan måske finde hjælp til dit sprøgmål hos ActiveDevelopers.dk

Lis

Kommentar
Fra : Kaa.eL.Haa

Dato : 20-06-04 16:14

Prøv og søg på:

www.netcoders.dk
www.activeserverpages.dk
www.activedevelopers.dk

Det bedste FSO til dette ville jeg mene skulle være ASPMAIL.
http://www.serverobjects.com/comp/Aspmail4.htm