/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Total blank Mail...
Fra : Mille35
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 27-05-04 12:52

Jeg har lige fået en helt totalt blank mail ingen tekst afsender,jeg dobbelt klikkede på den og vupti lå en ikon på min skrivebord med noget chat sex ? er der nogen af jer der osse har prøvet det

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 27-05-04 12:59

Ja men ikke åbnet,en god regel er at aldrig åbne noget man ikke genkender.

Kommentar
Fra : Planken

Dato : 27-05-04 13:03

sådan en E-mail skal man holde sig fra , for der kan være
alt muligt i sådanne E-mail, jeg sletter altid dem jeg ikke kender
som sender E-mail til mig. men laver også en regel for E-mail så jeg ikke får
flere af dem i min indbakke, det syntes jeg også du skal gøre, for lige pludselig kan du
modtage en masse E-mail hvis du begynder at åbne dem

Hilsen Planken

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 27-05-04 13:04

Hej Mille35.
Yes, jeg har prøvet det samme et par gange, og PAS PÅ - metoden er en ny måde hvorpå man også kan få virus overført, så det bedste råd, enhver mail fra ukendte afsendere - SLET DEM uden først at kikke - som regel kan du også se at den er tom, enten står der "empty" eller "tom" udfor mailen i listen.
Vi lever i en farlig tid hvad disse mails angår. Fortsat god dag.
mvh Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-05-04 13:07

Før i tiden var de farlige de vedhæftede filer - men de "fordømte" udspredere af SPAM og diverse VIRUS finder jo også hele tiden på nye metoder.
mvh Benny

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-04 13:18

Det sker af og til, de slettes direkte.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-05-04 13:45

Ellers få fat i et spam program.... Nortons burde fange den. Og hvis der er virus så burde norton antivirus også tage den.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 27-05-04 14:08

Eller Avast, der er gratis.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-05-04 07:57

Tak for svaret bennymanden.