/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan laver Iconer OM?????
Fra : NegoZatoR
Vist : 419 gange
50 point
Dato : 27-05-04 12:39

Jeg har et problem... jeg skal have lavet et icon om...

Findes der et program eller noget så man kan lave ikoner om i windows XP????

Filen jeg skla have lavet om er ".cmd"

Jeg skal have lavet ikonet om...!!!!

Hvordan gør man det????????
kan man evt. i Windows XP???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 27-05-04 13:16

Hej NegoZatoR.

Hvis du højreklikker på det ikon du vil have ændret, og vælger "egenskaber", så kan du vælge "skift icon" og her findes en række ikoner at vælge imellem.
Hvis du vil prøve en række sjove af slagsen kan du i søgelinien foroven skrive:
> pifmgr.dll < og så vælge OK herefter kommer så en række iconer frem som du frit kan vælge imellem.
God fornøjelse mvh Benny

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 27-05-04 15:32

Nej det kan man ikke når det er en .cmd-Fil

jeg skal nok bruge et program til at lave ikoner om med...??!!!!

Mvh NegozatoR

Accepteret svar
Fra : frederikshavn

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-04 16:53

du kan prøve et lille pgr.som hedder folder icon,det findes her:
http://www.naratt.com/FolderIconX.html

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 15-08-06 09:56

Tak for svaret frederikshavn.