/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Ikke alle menuer vises i Opera,Netscape ~
Fra : MonieJacobsen
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 27-05-04 10:15

I www.sunwind.dk Menu:

Solfanger -> undermenu virker her i Internet Explorer, Opera,Netscape og Mozilla.
Solceller -> undermenu virker her i Internet Explorer, Opera,Netscape og Mozilla.

Mens resten af undermenu ikke virker i Opera, Netscape og Mozilla.

Vindmøller
Brændselsceller
Regnvand
Vandrensning
Link

I Internet Explorer virker alle menuer og undermenuer samt link.

Se her: www.sunwind.dk

Håber meget du vil hjælpe med, at løse ovensående problem

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-05-04 12:37

problemet er vel løst med kun at benytte explore. Hvad skal du også med alle de browsere?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 27-05-04 12:45

Fordi der er jo andre bruger der bruger andre Browser.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-05-04 14:05

Så må du jo forklare dig ordenligt.
Hvis det er èn enkelt pc, som køre alle de browsere er det en ordenlig mundfuld, og kan sagtens skabe konflikter.
Benyt dig af den browser som fungere, og opret brugere derefter....voila

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 27-05-04 14:16

Hej
Det er jo ikke kun ved min maskine tingene skal fungerer også gerne ude os brugerne, som kan bruge mange forskellige
Browser, nu om dage. Så for at nævne nogle af dem: Opera,Netscape, Internet Explorer og Mozilla.

Mvh

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-05-04 14:19

Så må du jo forklare problemet ordenligt hvis du vil ha hjælp. Er det netværk eller en enkelt pc - eller er det bare din generelle irritation over nogle browsere??????

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 27-05-04 14:27

Det er ude ved de inkelte bruger.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 27-05-04 14:29

jeg gir op her......halv forklaring = halv løsning

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 200 point
Dato : 27-05-04 16:54

Ja det er ikke alt, som andre browsere end IE kan se.
Jeg vedholder af samme årsag IE5.
Det er måske min skærm, men det er svært at se den sorte tekst på den mørke baggrund.
Set med IE5 17" 800x600
Det er ellers en meget flot, indbydende og overskuelig side.
Emesen.
PS. du har en lille bitte stavefejl i rulleteksten til sidst "Hvad vil du gører ?" > gøre

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 27-05-04 18:41

Hej emesen
Har rette stavefejlen.
Jeg benytter også IE5 ..men der sker noget med websiden, når den gøres under andre browser.

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 01-06-04 15:56

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-06-04 16:06

Selv tak.
Desværre har jeg ikke NetScape sat op endnu efter min genindstallation af win 2000, så jeg kunne se hvad der sker med din side.
Emesen.
PS. Lige under "om sunwind"
Den sorte linktekst forsvinder ud i en mørk sky når man kigger på de gule pile.

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 01-06-04 16:11

Ok og mange tak.
Jeg kikker lige på det..