/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Mønster til pusletaske søges
Fra : Abelka
Vist : 4498 gange
50 point
Dato : 27-05-04 10:07

Vi venter vores første barn, men det er småt med økonomien, derfor kunne jeg godt tænke mig selv at sy en pusletaske. Altså een der kan bruges til at lægge bebsen på, men også en der kan indeholde et par bleer mv når man er ude.
Men det er mere eller mindre umuligt at opdrive et mønster / "opskrift" på en pusletaske.
Kan du hjælpe mig??

Accepteret svar
Fra : eln

Modtaget 60 point
Dato : 27-05-04 10:31

hej abelka

jeg har et mønster på en pusletaske, du gerne må låne, den er fra sigsgård design

mvh eln

Kommentar
Fra : Abelka

Dato : 27-05-04 14:41

Ih jo tak - meget gerne... Hvordan gør jeg??

Kommentar
Fra : eln

Dato : 27-05-04 15:13

hvis jeg får din e-mail adr.eller dit tlf.nr.kan vi aftale videre,jeg ved ikke om det kan gøres på andre måder.

mvh.eln

Kommentar
Fra : Abelka

Dato : 27-05-04 15:56

Skal jeg skrive det her?
Ja undskyld jeg er lidt små-dum, men det er første gang jeg bruger det her forum ;)

Du kan skrive til abelk(snabel-a)sol.dk

Godkendelse af svar
Fra : Abelka

Dato : 01-06-04 15:02

Tak for brevet med mønstret eln :)

Kommentar
Fra : Cissr

Dato : 23-07-06 20:05

Hej, var der en mulighed for at jeg måske kunne få det mønster også? Så ville jeg blive rigtig rigtig glad. Min mail er janettsinead@sol.dk...

Kommentar
Fra : eln

Dato : 24-07-06 09:32

det må du gerne
jeg kan først sende mønsteret onsdag

mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 26-07-06 11:50

til cissr

hvis du vil låne mønsteret er du nødt til at sende din adresse .jeg har sendt en e-mail til dig med min e.mail adresse

mvh. eln

Kommentar
Fra : Cissr

Dato : 26-07-06 15:51

Jeg har ikke modtaget nogen e-mail... Vil du prøve igen? - er ikke meget for at skal skrive min adresse herinde...

Kommentar
Fra : Cissr

Dato : 26-07-06 15:53

Jeg vrøvler, HAR fået din mail - og nu har jeg også svaret på den... he he - var åbenbart liiidt for hurtig til at smide det ud sammen med alt spam-mailen...

Kommentar
Fra : ManneMor

Dato : 07-01-07 21:45

Hejsa

Selvom der er gået lang tid siden jeres indlæg har været inde, vil jeg gerne høre om I stadig har det mønster på pusletasken. Min datter skal nedkomme om 3-4 uger og jeg vil gerne sy en pusletaske til hende.

Vh

Annemarie

Kommentar
Fra : eln

Dato : 07-01-07 22:37

jeg har ikke fået mønsteret tilbage fra cissr, jeg prøver lige om jeg kan komme i forbindelse med hende

mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 23-01-07 10:52

til annemarie
jeg har prøvet at sende e-mails til cissr men der bliver ikke svaret så jeg er bange for at jeg har mistet mønstret jeg prøver indimellem det kunne jo være at hun giver lyd fra sig

mvh.eln

Kommentar
Fra : thar01

Dato : 01-03-07 21:59

Hej eln

Jeg kunne også meget godt tænke mig din opskrift da jeg gerne vil overraske en veninde - hvis du har fået den tilbage vil du så sende den til mig? (lover at du får den igen med det samme )

mvh Tanja

Kommentar
Fra : eln

Dato : 01-03-07 22:20

hej tanja

sidst i januar sendte cissr mønstret til anne marie og der er det jo nok nu ,det kunne jo være du kunne lave en aftale med hende om at hun vil sende den til dig?

mvh.eln

Kommentar
Fra : ManneMor

Dato : 02-03-07 17:21

Hej både eln og Tanja

Jeg har aldrig modtaget det omtalte mønster - så jeg kan desværre ikke hjælpe jer - I må spørge cissr hvor hun har sendt mønsteret hen ?

mvh Mannemor

Kommentar
Fra : thar01

Dato : 02-03-07 17:54

Hej eln og Anne marie,

Tak for jeres hurtige svar. Jeg forsøger at få fat i hende, men noget tyder jo på at hun har skiftet mail adr.

mvh Tanja

Kommentar
Fra : eln

Dato : 03-03-07 10:03

angående mønstret på pusletasken

jeg har adressen ,hvor jeg sendte mønsteret til og mobilnr. på adressen, der er telefonsvarer på ,jeg har lagt en besked og kan så kun håbe på, at cissr ringer tilbage.

mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 04-03-07 09:57

nu har jeg hørt fra cissr , hun har lovet at sende mønsteret i morgen så må vi se om hun sender det til mig eller anne marie , så tager vi det derfra.
mvh.eln

Kommentar
Fra : eln

Dato : 06-03-07 11:33

hej tanja og annemarie

så har jeg fået møsteret på pusletasken
hvis i vil finde ud af hvem der mangler den mest ,sender jeg den i dag.

mvh. eln

Kommentar
Fra : pathil

Dato : 03-05-07 09:58

Hej
Jeg er også meget interesseret i mønstret.
Kan kontaktes på pathillen@hotmail.com
Mvh Pathil

Kommentar
Fra : Signew

Dato : 05-07-07 15:42

Er mønstret stadig i omløb? Jeg ville være meget glad for at få fat i det og sy min egen taske!

Kommentar
Fra : thar01

Dato : 05-07-07 15:55

Hej signew
Tillykke Jeg har tidligere lånt mønstret af eln men lavede i samme forbindelse en kopi - den må du meget gerne låne - men det kræver altså at jeg får den tilbage da en anden veninde nu er blevet gravid Så sparer du forhåbentlig noket tid og den hjælpsomme eln får en pause
hvis du skriver en personlig besked til mig med dine kontaktoplysninger sender jeg den til dig

Kommentar
Fra : thar01

Dato : 05-07-07 15:56

nå der listede sig da lige lidt norsk ind her....

Kommentar
Fra : pathil

Dato : 05-07-07 18:14

Jeg har mønstret liggende og sender det gerne videre, hvis der er nogen, der mangler det.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 05-07-07 19:52

til pathil
hvis du er færdig med mønsteret vil jeg gerne have det retur ,ellers ved jeg jo ikke rigtig ,hvor det befinder sig.

mvh.eln

Kommentar
Fra : pathil

Dato : 06-07-07 10:06

Bare i orden. Vil du ikke sende din adresse til mig: pathillen@hotmail.com

Kommentar
Fra : Signew

Dato : 06-07-07 12:00

Kære thar01
Dejligt jeg må låne mønstret! 1000 tak ;0)
Du kan skrive din adresse til mig på: signewulffchristensen@hotmail.com

Kommentar
Fra : eln

Dato : 06-07-07 12:45

til pathil

min adresse står bag på mønsteret

mvh.eln

Kommentar
Fra : Jocelyn

Dato : 17-08-07 23:30

Hej Thar01 og eln

Må jeg låne mønstret af en af jer?

Mvh Jocelyn

Kommentar
Fra : eln

Dato : 18-08-07 11:05

til jocelyn

du må hellere end gerne låne mit mønster ,men jeg har ikke fået det fra pathil endnu ,men det kan være hun læser dette indlæg og sender det retur.

mvh.eln

Kommentar
Fra : Jocelyn

Dato : 19-08-07 03:27

Hej eln!

Det lyder rigtig godt.... Når du hører fra hende eller får det tilbage kan du skrive til min mail... joholm_@hotmail.com

Mvh Jocelyn

Kommentar
Fra : Jocelyn

Dato : 19-08-07 16:33

Hej eln!

Ville bare lige sige at jeg har fået mønstret af Annemarie som også har lånt det af dig...

Mvh Jocelyn

Kommentar
Fra : eln

Dato : 03-09-07 10:23

fik mønsteret tilbage fra pathil i sidste uge ,så hvis der er nogen der mangler det ,er det klar til at sende

mvh.eln

Kommentar
Fra : Pips80

Dato : 10-09-07 13:19

Hej eln

Jeg vil rigtig gerne låne mønsteret!

Min mail er piabrandi@hotmail.com

VH Pia

Kommentar
Fra : eln

Dato : 18-09-07 10:54

hej piabrand

har du ikke fået min e-mail adresse ?
jeg sendte den til dig d.10-09-07

mvh.eln

Kommentar
Fra : marialouise

Dato : 04-12-08 13:34

Det er måske et wild shot at skrive på det her emne flere år senere, men hvis nogen stadig ligger inde med mønsteret, vil jeg meget gerne låne det? Det er ikke muligt at scanne ind, i flere stykker naturligvis og sende pr mail? Er der nogen der nogen billeder af tasken, eftersom den nu må være lavet i utallige eksemplarer :)

Mange hilsner
Maria

Kommentar
Fra : eln

Dato : 05-12-08 08:35

jeg har stadigvæk mønsteret ,så hvis du sender din e-mail ,kan vi aftale videre.

mvh. eln

Kommentar
Fra : mille100

Dato : 15-05-09 22:31

Hej..
Jeg skal bruge et mønster til en pusletaske :) En der kan være behjælpelig med det?
hvis det er muligt ville jeg blive super glad for at modtage det på mail, min mail er mille.mathiesen@gmail.com.

På forhånd tak.

Mange Hilsner Mille