/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Grafik/logo i Apples mailprogram?
Fra : Bladnegeren
Vist : 294 gange
60 point
Dato : 26-05-04 22:23

Kan man tilføje sit logo/grafik i faste signaturer i Mail?

Kommentar
Fra : Buller10000

Dato : 09-08-04 22:03

Ja men det logo vil vises som et ikon da MAC ikke understøtter visning af billeder

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 15-10-05 00:18

Man kan tilføje sit logo/grafik i faste signaturer i Apples Mail ved simpel drag-and-drop.
Vælg indstillinger fra File menuen i Mail og klik på "Signaturer" i værktøjslinien (hvis du ikke kan se værktøjslinien får du den frem ved at klikke på den lille knap øverst til højre i indstillingsvinduet). Vælg en eksisterende signatur eller opret en ny. Når signaturen vises i feltet til højre i indstillingsvinduet er det muligt at tilføje grafik ved at trække en fil hen og smide den i feltet. Du kan også bruge cut-and-paste : Åben din grafik med Apples "Billedfremviser" tryk cmd-C (Kopier), placer derefter curseren på det sted i signaturen hvor du ønsker grafiken indsat og tryk cmd-V (Sæt ind).

Dit logo/grafik vil derefter sammen med den evt. tekst din signatur omfatter blive vist nederst i dine mails, under forudsætning af at modtagerens e-mail program understøtter inline grafik. Hvis forhold hos modtageren ikke tillader inline grafik vil dit logo blot fremstå som en vedhæftet fil.