/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Konveterings problemer?
Fra : martinussen
Vist : 520 gange
77 point
Dato : 05-06-02 12:21

Hej,

Jeg er igang med et projekt i skolen. Men da jeg ikke gad at tage i skole idag, sendt jeg nogle Works filer hjem (hvis nok Works 2000). Men jeg kan ikke åbne dem herhjemme, da jeg kun har Word 2000, som tesktbehandlings program.

Hvordan kan jeg konvereter fra .wps til .doc? Uden works, jeg er villig til at download et nyt program!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-06-02 11:30

Wed, 05 Jun 2002 10:20:51 GMT, skrev "martinussen"
<martinussen.news@kandu.dk>:

>Jeg er igang med et projekt i skolen. Men da jeg ikke gad at tage i
>skole idag, sendt jeg nogle Works filer hjem (hvis nok Works 2000). Men
>jeg kan ikke åbne dem herhjemme, da jeg kun har Word 2000, som
>tesktbehandlings program.

Det skulle være mærkeligt om Word 2000 ikke kan åbne dem, hvis du
ikke kan ved at gå via Filer => Åbn og så bruge rullemenuen, så
er det nok fordi, du ikke har installeret alle
konverteringsmulighederne.

Så i med cd'en og installer dem.

Spørgsmålet hører ikke hjemme her, men i
news:dk.edb.programpakker.ms-office, så jeg har sat X-fut dertil,
dvs. dette indlæg + svar herpå bliver bragt i
programpakkegruppen.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-02 17:15

Det fungere stadig ikke!!!

Den laver bare en masse mærkelige firkanter...

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 05-06-02 20:19

Det er heller ikke lykkedes for mig, men prøv at finde nogle alternative konverteringsprogrammer a la Textbridge o.l., Det kan være værd at kigge hos TUCOWS efter noget share/free ware.

Mvh

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 05-06-02 20:28

øh, gider du at lave en link. Jeg ved ikke hvad tucows er?

Kommentar
Fra : summer

Dato : 05-06-02 22:42

zonker, hvis du vil lægge et formodet svar, var det mindste du kunne gøre vel at skrive et link som martinussen kan klikke på http://tucows.inet.tele.dk/
mvh
summer

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 77 point
Dato : 06-06-02 01:14

HEj

Wordpad kan altid!!!! --> CTRL+A --> CTRL+C --> Åben Word --> CTRL+V

Held og lykke!

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 07-06-02 13:37

Tak for svaret Caine.