/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP!!!! Autosave af word
Fra : kaptajnkaber
Vist : 1300 gange
300 point
Dato : 26-05-04 15:21

Hej!

Er det muligt at finde autosave filerne af worddokumenter? min ikk så kvikke far er kommet til at sige "nej" til at gemme ændringerne i sit dokument. Er der ikk en temp mappe hvor man kan finde de seneste opdateringer frem igen?

Har XP.

Vh KK

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-05-04 15:37

Lær ham at trykke "Ctrl+s" hver gang har har skrevet i 5-10 minutter.

/PG

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-05-04 15:38

jo tak, men det er jo for sent nu...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-05-04 15:47

Hejsa

når et dokument er åbent, og der tilføjes eller rettes i det og du lukker dokumentet og svarer
nej til at gemme ændringerne, er det gået tabt......

sålænge der ikke er enten auto gemt og der er klikket på gem er der intet at gøre.
De ændringer der er foretaget ligger i "rammen" og ikke på harddisken og er derfor gået tabt.

hvis du har opretettet en mappe til "autogem" klik da på Fumktioner >> indstillinger >>
filplaceringer, her vil stå hvor autogemt filer er placeret.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-05-04 15:49

hmm... gemmer xp ikke en log-fil med al den tekst man har trykket ind?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 310 point
Dato : 26-05-04 16:01

du spørger "gemmer xp ikke en log-fil med al den tekst man har trykket ind?"

til det kan der kun svares nej.

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 26-05-04 18:30

Tak for svaret dk.