/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Søger vidrestillings script
Fra : Martin_c
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 26-05-04 11:29

Nogle som har et vidrestillings script jeg kan få?

MVH

Martin_c

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-04 11:34

Hvordan skal det virke ??? Normalt viderestiller man jo via et link. Altså et anker : <a...> ... <a>

[hør] Kunne du uddybe dit spørgsmål en smule ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-05-04 11:36

Efter fx. 20 sek. går den vidre til en anden side!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-04 11:38

Kode
<meta HTTP-EQUIV="Refresh" Content="3; Url=SIDEN_DER_VIDERESTILLES_TIL.HTML">

Indsætter du dette i <head> ... </head> viderestilles efter 3 sekunder til : SIDEN_DER_VIDERESTILLES_TIL.HTML

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-05-04 11:41

Ps. Du kan selvfølgelig bruge andre værdier end 3

Trick : Hvis du viderestiller til samme side f.eks hvert 4 sekund kan du lave en primitiv chat ting på siden, men det er en helt anden snak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-05-04 11:42

hhm

når jeg sætter den ind i mellem head så kan den bare ses når man ser siden i browseren!

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-05-04 18:02

Nogle andre bud.... Den virker ikke!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 17:03

Prøv denne: (samme som molokyles)
<head>
Kode
<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="5; URL=http://www.dinadresse.dk">

</head>
Du kan teste den her: http://www.dejligbjerg.dk/webdesign/index.htm
>javascript>viderestilling
(vist fra dit eget tip )
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-05-04 17:37

I pap ?

Kode
<html>
<head>
<title>Om 20 sek. bliver du viderestillet</title>
<meta HTTP-EQUIV="Refresh" Content="20; Url=http://kandu.dk">
</head>
<body>
<br>
<p>
<h1>Du bliver omstillet til http://kandu.dk om 20 sekunder !</h1>
</p>
</body>
</html>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 28-05-04 18:11

Når jeg sætter det ind mellem head og head så kan jeg bare se det når jeg ser det i browseren!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-05-04 19:01

Prøv at kopiere alt det der står molokyles "kode"
åben notesblok
sæt det ind
gem på dit skrivebord filnavn = videre.htm

Emesen

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 29-05-04 12:10

Dette skulle gerne virke til Frontpage!

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 07-06-04 18:01

Nogle andre bud som virker i Frontpage

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 01:45

Det virker også i frontpage ....ellers laver du noget forkert. Det er standard HTML kode og kører i alle browsere der overholder W3 standarden.

Du kan da også bruge javascript. Der er en del eksempler her : http://www.javascript-2.com/redirect.html

</MOLOKYLE>