/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hælpe mig i nød
Fra : nokiafri
Vist : 2572 gange
100 point
Dato : 25-05-04 23:22

hey alle sammen mig og min dejlige kærste har være lidt uheldi og hygge os lidt og gummi flække og hun tror at hun er gravid og jeg sig at jeg ikk var komme hvad kan vi gøre visd hun er gravid uden de gamle finder ud a det knus nokiafri

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:24

Din kæreste skal skynde sig at få en fortrydelsespille

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-05-04 23:26

Hun tror hun er gravid !!!
Så er det vel ikke for 5 min. siden at det er sket

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 25-05-04 23:26

ja andet er der ikke at gøre...en fortrydelsespille kan fås på apoteker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:26

Den virker dog kun, hvis den tages indenfor 72 timer!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-05-04 23:28

Fortrydelsespilen er omtalt her.

http://www.sexlinien.dk/brevkasse/faq.asp?faqid=65&kid=3

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:28
Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 25-05-04 23:33

vi var sammn fra lørdag til sændag

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 25-05-04 23:34

søndag

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:35

Så skal hun på apoteket NU med det samme

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 25-05-04 23:38

er der en anden ud vej ellers ???????????????????????????

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 25-05-04 23:47

hejsa nokiafri!!!
hvis du ikke kom da i var sammen er sandsynligheden for at hun er gravid ikke stor, men jeg vil aligevel anbefale jer at gå til lægen/apoteket og få fortrydelses piller. medmindre i vil beholde barnet, er det DUMT at ladevær... så afsted med jer!!!
mvh lene

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 25-05-04 23:50

hvor meget koster de såååå ?????????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:54

Du spørger efter en anden udvej?!?! Fortrydelsespillen er da den nemmeste løsning. Hvis I vælger at vente og lader din kæreste graviditetsteste - er det selvfølgelig langt fra sikkert at hun er gravid, men ER hun gravid skal I til at igennem en abort, som i mine øjne er langt værre end at sluge en pille..

Kom nu på apoteket, og det i en vis fart

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 25-05-04 23:57

jaa jaa skal nå det inden imorgen kl 2 så er tiden gåre slt så eftermiddag men ingen ved hvad de koster

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-05-04 23:58

En fortrydelsepille koster ikke det vilde, ca. 110,-

Skynd dig at snakke med din kæreste om det!
Mvh Niels

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:59

Norlevo pillen er det nyeste produkt og indeholder kun et hormon. Det har derfor ikke så mange bivirkninger. Du kan købe den på apoteket i håndkøb. To piller til en nødprævention koster ca. 100 kr.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 00:05

Jo tidligere din kæreste indtager den første af de to piller, jo mere sikre kan I være på at en eventuel graviditet bliver effektivt afbrudt. De 72 timer er en absolut deadline, men det vil være fedt hvis du allerede nu springer på cyklen og ned til det nærmeste døgnapotek

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:11

ligger der en ved nørrebro t og hvad nu vis man ikke har så mange penge lige fortiden

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:11

ligger der en ved nørrebro t og hvad nu vis man ikke har så mange penge lige fortiden

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:11

ligger der en ved nørrebro t og hvad nu vis man ikke har så mange penge lige fortiden

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 00:14

hmm at bruge ca 100kr op imod at et barn i de første 18 leve år koster i snit en mille...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 00:17

Ja Nokia nu må du tage dig sammen lån penge af din mor aller en anden. Jeg lover dig de er givet godt ud..

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:18

rigtig nok tage der ned og køber en imorgen når jeg vågner til hende en eller to er nok

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-05-04 00:23

Hej Nokiafri

Hvis din kæreste muligvis er gravid så bliver du nød til at tage sagen lidt mere alvorligt!!!! Det er ikke nok, at du gør det i morgen når du vågner............enten nu eller også sætter du vækkeuret til kl. tidligt og får hentet de piller - du har ikke meget tid at spilde Det er din kærestes følelser (hvis en abort bliver aktuel) og et lille liv du leger med lige nu.....så tag dig sammen

// Toupie

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 26-05-04 00:27

vil lige give toupie ret!!
og jo før hun tager dem jo større er chancen for at afbryde en eventuel graviditet..!!!

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 26-05-04 00:28

ved det men skal gøre det uden de gamle finder ud a det

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-05-04 00:32

Hvis du er gammel nok til at have sex, så må du også være gammel nok til, at tage ansvaret for dine handlinger - grib telefonbogen, slå op under læger og find lægevagtens telefon nr. Måske han kan hjælpe jer her og nu .........og han har også tavshedepligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-04 00:33

Sådan bruges fortrydelsespiller
Præparatet indeholder to tabletter, der består af det kvindelige kønshormon gestagen. Der tages 1 tablet allersenest 72 timer efter det ubeskyttede samleje. 2. tablet tages ca. 12 timer (og senest 16 timer) efter den første tablet. Hvis tabletterne tages inden for det første døgn, virker præparatet mange gange bedre, end hvis præparatet tages på døgn tre efter det ubeskyttede samleje. Derfor er det også en fordel, at der er let adgang til præparatet.

Hvis du kaster op mindre end tre timer efter indtagelsen, er metoden usikker, og der tages en ny. Så her må du anskaffe dig en ny pakning.

Fortrydelsespillen giver kun beskyttelse over det netop gennemførte samleje og ikke over for eventuelt andre ubeskyttede samlejer i samme menstruationscyklus. Præparatet bør sædvanligvis kun anvendes en gang inden for samme menstruationscyklus, da der ellers er risiko for menstruationsforstyrrelser.

Hvis fortrydelsespiller anvendes i en periode, hvor du ammer, frarådes amning 4-6 timer efter indtagelsen.

Ovenstående fra denne side http://www.sonderbro.dk/page.php?emne_id=496&listaction=detail&item_id=1104

Hvis du bor på Nørrebro er det nærmeste apotek Svane Apoteket på Vesterbrogade og der er åbent NU.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-05-04 00:34

Forældre er altså også en slags mennesker så måske "de gamle" vil have en vis forståelse for jeres problem og hjælpe jer.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 00:42

Hvorfor citerer du Ans det samme link som jeg indsatte allerede kl. 23.28?!?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-04 00:53

Havde ikke set at du havde det samme link, men der er vel ingen skade sket ved, at det er blevet gentaget, så kan nokiafri måske forstå at det er alvorligt.

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 26-05-04 07:54

Vi tar den én gang til...........

Sådan bruges fortrydelsespiller
Præparatet indeholder to tabletter, der består af det kvindelige kønshormon gestagen. Der tages 1 tablet allersenest 72 timer efter det ubeskyttede samleje. 2. tablet tages ca. 12 timer (og senest 16 timer) efter den første tablet. Hvis tabletterne tages inden for det første døgn, virker præparatet mange gange bedre, end hvis præparatet tages på døgn tre efter det ubeskyttede samleje. Derfor er det også en fordel, at der er let adgang til præparatet.

Hvis du kaster op mindre end tre timer efter indtagelsen, er metoden usikker, og der tages en ny. Så her må du anskaffe dig en ny pakning.

Fortrydelsespillen giver kun beskyttelse over det netop gennemførte samleje og ikke over for eventuelt andre ubeskyttede samlejer i samme menstruationscyklus. Præparatet bør sædvanligvis kun anvendes en gang inden for samme menstruationscyklus, da der ellers er risiko for menstruationsforstyrrelser.

Hvis fortrydelsespiller anvendes i en periode, hvor du ammer, frarådes amning 4-6 timer efter indtagelsen.

Ovenstående fra denne side http://www.sonderbro.dk/page.php?emne_id=496&listaction=detail&item_id=110 4

Hvis du bor på Nørrebro er det nærmeste apotek Svane Apoteket på Vesterbrogade og der er åbent NU.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 17:18

Nokiafri kan vi få en update på dine bedrifter..please!!

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 27-05-04 07:51

Og så lige til Idioten Ans: Hvor på Nørrebro ligger Vesterbrogade??????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-04 21:48

Hejsa Manson2

Vil lige orienterer dig om, at Ans bestemt ikke er en idiot Dernæst så vil jeg da lige fortælle dig, at Ans ikke skriver at Vesterbrogade ligger på Nørrebro men, at det apotek der ligger nærmest Nørrebro er svaneapoteket der ligger på Vesterbrogade

// Toupie

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 28-05-04 00:31

Når man udtaler, at Svaneapoteket ligger på Vesterbrogade, selvom der i Københavns området kun er ET Svaneapotek, som ligger i Lyngby på Lyngby Hovedgade, så er man IDIOT.
Når dette samtidig forstærkes af, at man kopierer et indlæg – sikkert i håb om at score point, bekræftes denne påstand.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-04 07:26

Spørgsmålet blev stillet kl 23.22.
Hvis nokiafri ville hjælpe sin kæreste med fortrydelsespillen ville den eneste mulighed være et apotek, der havde døgnåbent, så hun kunne tage den første pille før det ville have været for sent.
Det nærmeste apotek ville være Steno Apoteket, Vesterbrogade 6 C. Indrømmer at jeg skrev Svane i stedet for Steno, men Vesterbrogade ville på det tidspunkt være det nærmeste.

At manson2 kalder mig en idiot kan ikke ophidse mig.

Hej Toupie, jeg tror ikke at nokiafri havde så travlt med at komme på apoteket, men må da håbe, at de har fået løst problemet.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-04 11:52

Hej Ans

Dét håber jeg de har.....altså fået løst problemet, hvadenten det så var det ene apotek eller det andet de benyttede

Forøvrigt så har jeg en helt klar holdning til folk der kalder andre idioter, og da jeg véd du ikke er en idiot, blev jeg bare nød til, at skrive det

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-04 18:01

Manson2

Du er nu egentlig ret morsom For det første så hedder det ikke "udtaler" men "skriver", for det andet så var det ikke et "indlæg" Ans kopierede, men et "link" og for det tredie så kopierede du selv Ans indlæg for lige "at tage den én gang til" Det er da "lidt" sjovt

// Toupie

PS: Undskyld til nokiafri, for spamming af tråden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-06-04 11:45

Nu er der jo forskel på Svaneapoteket og Stenoapoteket. Forestil dig at fyren tog en taxi og oplyste det forkerte apotek. SURT ikk´?!?

Om det hedder "udtaler" eller "skriver" er heller ikke spor sjovt Toupie, men derimod en åndssvag detalje at påpege - ligesom det er åndssvagt at påpege forskellen mellem at kopiere et indlæg eller et link. Mon ikke denne nokiafri er i stand til at ÅBNE et link og selv læse det?!?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-06-04 08:24

Creamygirl

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, har forstået begge dele lige dårligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-06-04 10:34

Åhh ja såmænd, men det gælder måske kun alle andre
Desuden vil jeg ikke synes det er sjovt at tage til Svaneapoteket, hvis det er Stenoapoteket der har døgnåbent..!

Kommentar
Fra : nicos

Dato : 17-07-04 20:09

har prøvet det.. skyndig at få fat i den gyldne pille!!!
det kan være det er for sent ellers er der jo noget der kaldes ABORT

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 17-07-04 20:12

Du er da ikke særlig smart, vel nicos???
Der er gået halvanden måned, så jeg tror ikke "den gyldne pille" hjælper så meget lige nu.....

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 11-03-06 23:39

Der en ting man må spørge sig selv om her, hvis to mennesker som lige har ligget og bollet ikke kan smide en halvtredser hver i puljen og er mere bekymeret over hvad mor og far siger, så kunne man få den tanke at de er på 10 kr om ugen niveau.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 00:40

Jeg tror ikke spørgsmålet er aktuelt mere. Det er snart 2 år siden det blev stillet.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-03-06 23:19

Der sker uheld hver dag !!

mvh
jakjoe