/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp!
Fra : CS4ever
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 25-05-04 22:49

hej alle sammen, jeg vil spørge jer om noget. Det har noget med mine venner og gøre, og en klub
Nogle af mine venner er blevet mistænkt at ryge hash og nogle medarbejdre sige de vil ha en urintest
Men kan mine venner lade være med at prøven. fordi det har ik noget med klubben at gøre

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 25-05-04 22:55

hvis de ikke har noget med klubben at gøre så har dem som ejer klubben ikke ret til at de skal lave den test...dvs de behøver ikke urintest

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:57

Det er altså kun politi og sån der kan forlange urinprøver men de kan udelukke jer på en mistanke men at snakke sammem om problemer er vel den bedste løsning Ps. det er jo heller ikke så svært at se om folk har røget hvis man har lidt erfaring
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 22:58

CS4ever

Du har seks spørgsmål, som du tidligere har stillet. Der er svaret på dem alle. Kunne du ikke lukke dine spørgsmål ved at acceptere et af svarene.

mvh ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:00

Og symptomerne er at pupilerne udvider sig til dobbelt størrelse

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 25-05-04 23:06

alt det jeg mente med at det ik har noget med klubben at gøre er... De ryger men ik inde i klubbens område.. altså de kommer aldrig der ned skæve.. eller der ind.. så har vel klubben ik ret til at tage den urintest ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 23:07

Hvis det er en sportsklub må kun embedslægen eller dopingkontrollen tage sådanne prøver. Hvis man nægter, hvad man godt kan, så fører det som regel til eksklusion eller bortvisning/(karantæne) i et vist tidsrum. Som regel 2 år.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 25-05-04 23:11

oka det er bare en normal klub hvor man hænger.... såden men ska være meldt ind og såden fritidsklub

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 23:11

creamygirl -> Sludder og vrøvl. Man får rødspængte øjne evt. med hævelser i øjenlåg og omkring øjepartiet. Blinke reflekser og linsens bevægapparat, som bestemmer pupilstørrelsen påvirkes ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 25-05-04 23:14

jamen det er bare en normal klub. Hvor man tager på ture og såden.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 23:17

Nå nå..det har jeg ikke tjek på så! Troede ski at pupilerne blev større - gad vide hvad det så er mine bekendte indtager?!?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:27

Speed creamy
Cs4ever og se så at få lukke de gamle spørgsmål !!!! det manglede da bare hvis man bruger andres tid
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 23:30

creamygirl -> Et eller andet skidt der virker direkte på centralnerve systmets transmitter virksomhed : Amphetamin, Amphetamin sulphat deriviater, MDA (Methyl-Dioxy-Amphetamine), MMDA (Meta Methyl-Dioxy-Amphetamine), Kokain, FreeBase, Crack, PCP.
..eller nogle halosigener : LSD (LysergSyre-Diethylamid), STP (S???-Tartrat-Phenyl), Svampe ... og deriviater af disse = DMT (Di-Methyl-Tartrat).

Vil jeg tro ?

Opiater giver små pupiller, "knappenåle" : Bertel Haarder øjne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-04 23:36
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 23:42

Guuud... det havde jeg helt glemt, det link der ...tak ans

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 23:50

halosigener ??? ...hallucinogener ...hedder det vist

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-06-04 23:19

Husk at lukke spørgsmålet!!!