/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Barbering af kønshår
Fra : LeGoKraN_
Vist : 12706 gange
20 point
Dato : 25-05-04 18:48

Kære Alle På Kandu!

Jeg er en mand der har en kæreste der gerne vil have at jeg fjerner alle hårene på tissemanden. Sidste gang jeg prøvede det, sved det rigtigt meget, men jeg brugte også kun en engangs skraber og ikke mere.

Så hvordan er den bedste måde at barbere tissemanden, og kuglerne?

Med venlig hilsen
LeGoKraN_

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 30 point
Dato : 25-05-04 18:57

en rigtig skraber baberskun og stille og roligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 19:03

Brug Veet hårfjerningsmiddel, men overhold endelig tiden - ellers risikerer du at blive hudløs i stedet for hårløs

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 25-05-04 19:11

ja også sviger det

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 25-05-04 19:17

Når scrotum er skrabet kan jeg varmt anbefale dig at følge op med Weleda Calendula Babycreme. Det er en creme "til pleje i bleområdet" og virker fantatisk, hvis man smører 3-4 gange dagligt.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-05-04 20:17

Hvorfor ikke lade kæresten foretage det fornødne, selfølgelig hjælper du så hende med hendes "problem" !
På sygehusene, før en operation, fjerner man behåringen før en operation, - her bruger man først en skægtrimmer, derefter skraber. ingen sviden bagefter!.

Kommentar
Fra : carstenLM

Dato : 25-05-04 20:22

Nej, men det klør som ind i h.......! Især når de begynder at vokse ud igen...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 21:27

Ja gu klør det, og jeg har hørt man kan blive bøsse af det. Udover det, nedsætter det sædproduktionen, man tager på vægt og håret på hovedet falder også af.
Samtidig har undersøgelser vist, at når man kronrager bollerne, er der fare for, at man får rødhåret unger..

hehe..Det er sikkert løgn og jeg vil da medgive Valde, at den bedste, og sikkert også sjoveste måde at ordne "garnnøglerne" på - vil være at lade din kæreste deltage i selve hårfjerningsprocessen. Desuden skal der flyttes lidt rundt på tekstiklerne flere gange under barberingen for at huden hele tiden skal være stram under kniven, og hvorfor ikke lade kæresten hjælpe med det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 21:29

NB: Jeg vil bruge mandelolie efter barberingen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:15

Det skal da bare holdes ved lige så klør det skam ikke Men faktisk kan man godt komme til at nive sig selv hvis bollerne kommer i klemme hvor håret ville have holdt en afstand og derved få det til lisom at glide bedre

Mvh og med et frækt glimt i øjet Sune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-05-04 22:18

Sikke ulykker der truer - det med de rødhårede unger kan man dog vel leve med!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 22:42

Jeg forstår ikke den med at komme til at nive sig selv? hvad mener du Sunowich! Jeg vil da tværtimod mene at man nemmere kommer til at hive i diverse hår..

Hvad mener I forresten om den svenske undersøgelse der viser at mænd som godt kan lide barberede piger har pædofile tendenser? Tror I på det?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:51

Crem Når man sidder ned med feks cowboybukser på som jo strammer om klokkeværket og man så er barberet og lidt varm og derved fugtig kan den tynde følsomme hud let komme i klemme når man ændre siddestilling feks. Av
Ang. svensk undersøgelse så tror jeg ikke rigtigt på det Men jeg kan nu bedst lide at der er lidt hår på den uhm

Ps kan vi lige få dine meninger/erfaringer med hår eller ikke Creamy
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-05-04 22:54

hehe..Ja, det må du gerne. Jeg kan bedst lide en Brazil barbering

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:11

Vi må se om vi evt ku ta os tid til at ´studerer det nærmere Hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:12

En Dag

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-05-04 11:25

eller - nat

Kommentar
Fra : aggi78

Dato : 26-05-04 13:31

Hej LeGoKraN_
Gi' den en omgang med en hårtrimmer/klipper, smør på med en god barberskum måske Gillette, ikke et billigt mærke, brug så en Gillette Mach3 shaver.
Det er altid ubehageligt i starten, men man vænner sig til det, du skal bare ikke lade hårene vokse for meget ud igen, så begynder de at stikke. Giv den en omgang engang om ugen, eller hveranden uge.

MVH
aggi78

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 17:05

Hveranden uge!!?!!?!!
Shit de sølle boller kommer sq da til at ligne de der sjove tingester.. en burre
hedder det vist (tidsel)...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 17:07

blomstringstid Juli / August http://www.fakirskolen.dk/flora/burdock.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-05-04 17:10

hehe...her et bedre billede http://www.dandelions.dk/Ordbog/Glat_burre_rod.htm

LeGoKraN_ sådan skal de vel ikke se ud?!?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-05-04 21:45

Crembolle

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 27-05-04 21:29

haha!!! har ikk selv prøvet det, men du ku jo prøve med voks... men vær parat med nål og tråd hvis bollerne falder af i stedet for hårene

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-04 01:13

Okay LeGoKraN_....Nu vil vi vide det!!
er bollerne blevet fine og glatte, eller hva`?!?

Kommentar
Fra : Gardino

Dato : 09-06-04 23:55

Det mest effektive, er nok en gasbrænder!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-06-04 10:44

Gardino, Gasbrænder?? er det ikke noget man kun bruger når Raundup ikke virker???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-06-04 23:42

Hej nypolerede luk lie det spørgsmål hvis du alligevel ikke gider at svarer os

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-06-04 23:21

Husk at lukke spørgsmålet!!!

Godkendelse af svar
Fra : LeGoKraN_

Dato : 24-06-04 23:38

Tak for svaret thyfoon.