/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
processor er træls
Fra : gamle61
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 25-05-04 15:10

så er den gal igen , min processor ryger lige op på 100 når jeg starter og maskinen er åh så langsom , jeg har xp prof , som jeg har geninstalleret i formiddag , det hjalp ikke
svchost exe hedder den linie der æder alt min cpu
er en 1300mhz/384 mgram/40 gb maskine med xp prof/2003 office
håber en af jer har en go' ide' , sidste udvej er jo at smide den væk, den udvej ville jeg gerne vente med - mvh , gamle61

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 25-05-04 15:21

det kan godt være din køler som der er problemer med...eller din strømforsyning...for jeg havde lige købt det nye ATI Radeon 9800 Pro 256 DDR II ram...men som lige er brændt sammen fordi min strømforsyning koksede selvom det ikke kunne ses...så måske er det din strømforsyning som er ved at brænde sammen og derfor kræver din cpu mere strøm... og bliver derfor varm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-05-04 15:24

http://www.computerhope.com/issues/ch000517.htm

Du har måske virus gamle ven. Hop ind på http://housecall.trendmicro.com og fjern den. Dette tager imidlertid også et godt stykke tid alt efter hvor mange filer du har liggende, men det kan vist ikke være det store eftersom du lige har geninstalleret.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-05-04 18:56

Prøv at downloade hijackthis hos www.arlet.dk Kør programmet og send en log ind under Kandu katagorien sikkerhed! Har hørt pålidelige rygter om at Arlet er vågnet igen

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 25-05-04 20:18

Har du formateret din harddisk inden du installerede XP, hvis ikke, hjælper det ikke noget at geninstallere, fejlen følger sandsynligvis bare med.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 25-05-04 21:01

Ingen tvivl om du er angrebet: http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.xts.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 28-05-04 16:13

Har du en virus- sikkerheds pakke kørende på din pc. Hvis ja, så kan den i nogle tilfælde tage livet af selv den bedste CPU.
Har du et sådan kørende så prøv at deaktivere din sikkerkedspakke og hjælper det... skal du sikkert have noget andet software! til at beskytte din maskine med...

Hilsen
MON....

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 31-05-04 12:25

Tak for svaret pallebhansen.
lige det der var galt , en virus i system 32 - har formateret og installeret , (træls)
eneste lyspunkt er at man jo benytter tiden til at rydde lidt op , der samles jo mange ting
hav en god dag , ja mange - gamle61

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 31-05-04 13:57

Selv tak, nu har du vel opdateret dit antivirusprogram? Og har det kørende nede ved uret hele tiden.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 31-05-04 15:05

tak for rådet - jeps det har jeg og jeg holder øje med - kommer der brok igen skal det ik' være min skyld
hej - gamle61