/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Hva` koster fritter/ildere?
Fra : Grillemuzen
Vist : 5641 gange
50 point
Dato : 25-05-04 14:32

Hej.. Mig og min kæreste kunne vildt godt tænke os en fritte/ilder.. vi har tit snakket om og få anskaffet os sådan en.. Men hvad koster sådan en og er der nogle gode råd og fif vedrørende sådan en fætter? På forhånd tak...
KramZer..

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 25-05-04 14:38

Jeg aner ikke hvad de koster, men her

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db.nsf/docs/90da11a457fa4089c1256b30003b3839

og her

http://www.ilder.dk/

kan du læse om dem.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 25-05-04 16:22

Hej Grillemuzen

En ilder/fritte kan fås fra 100 kr til ?????, men jeg tror de fleste ligger omkring 3-500 kr i pris.

Mvh/Chamira

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 25-05-04 16:23

Kan liige tilføje...

Hvis de skal have stamtavle, være 100% tamme, vaccineret osv. koster de omkring 1000 kr stk.

/mira

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-04 18:34

Det dyreste ved en ilder vil nok være eventuelle dyrlægeregninger. Når man køber et dyr, så har man jo ansvar for det...

Kommentar
Fra : molly.1

Dato : 10-08-04 00:10

Hejsa

En ilder koster fra 500 til 2000 afhængdig af hvor du vælger at købe den
Du kan læse på min hjemmeside om ilder somkæledyr.

Molly

www.molly.esenet.dk

Kommentar
Fra : molly.1

Dato : 10-08-04 00:17

Glemte lige at sige hvis du vil have en ilder tæve, er der ilder tilsalg
hos ildernet.dk hun har gode dyr de koster 700 kr

www.ildernet.dk

Molly

Kommentar
Fra : Ady_A

Dato : 02-12-05 13:47

I kan også prøve at kontakte fritteland@fritteland.dk
her sælges fritte til kæl for 1600 kr. i den pris er der inkluderet en masse opstarts 'guf'.
bla. hængekøje og foder.
de har en hjemmeside som jeg ikke lige kan huske men vil næsten tro den hedder fritteland.dk.

mvh mette

Kommentar
Fra : sødpige

Dato : 05-03-06 18:27

hej du kan kigge på ilderforum der har de ilder til sælg eller på dyrenettet det er forskellige priser det kommer and på og de er vac eller om de har stamtavle men du skal regne med at de kræver meget og især opdragelse

Kommentar
Fra : DaaN

Dato : 25-08-06 14:15

Prøv at snak med Rie / Ilderfryd på www.ilderfryd.dk . Hun er opdrætter, og er rigtig flink at snakke med.. Er næsten helt sikker på, du også kan få lov at besøge hende og se, hvis det har interresse Men snak med hende.. hun bider ikke eller kig indefor på www.ilderkliken.dk Der kan du spørge om AAALT vedr. ildere der er INTET Spørgsmål som er dumt, Findes ikke Kun dumme svar Hed oG Lykke