/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp Sacred
Fra : chahin
Vist : 241 gange
25 point
Dato : 25-05-04 14:15

hej..

jeg har købt Sacred spillet og har install den, når jeg ligger cd1 og vil starte spillet siger den at den ikke kunne finde app.dll

hvad skal jeg gøre hlp plz.

Mvh Chahin

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 25-05-04 15:03

jeg har haft samme problem...men kan ikke huske hvad jeg gjorde...prøv at kontakte din forhandler...og måske få det byttet

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 25-05-04 16:38

Prøv også stille spg i sacred's forum.
http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/

Har søgt på det og kunne ikke finde noget der

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-05-04 16:38

ok... er spillet god??

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 25-05-04 19:45

Ja det er rigtig sejt... men hvis du har spillet diablo2 før og regner med at det er det samme bliver du nok skuffet.

Det er rigtig godt som singleplayer spil, men i multi spil er det lidt svag i det. Det bliver forhåbentlig bedre, der arbejdes nemlig på det.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 25-05-04 19:56

ok.. :D

jeg har spiller diablo2 i 2 år