/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
egenskaber for system
Fra : eln
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 25-05-04 10:22

jeg går ind i < egenskaber for system > <enhåndshåndtering > andre enheder > der viser den "JVC GC-A70 WebCame"
24 gange det er jo nok mit digitale camera men hvorfor vises det så mange gange ,må jeg slette det ,og kan jeg undgå at det vises igen

mvh. eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 10:25

Prøv at slette de 23.
Du kan altid geninstallere hvis noget går galt.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 25-05-04 10:29

hvis man bruger forskellige usb-porte kan computeren sommetider installere drivere osv. igen, således at det i enhendshåndteringen ser ud som om, at der er flere af den samme hardware. Men 24 lyder lidt usandsynligt... Med mindre du har 6 usb-porte med en 4-ports usb-hub i hver og har benyttet samtlige indgange til dit kamera...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 10:36

slet alle og genstart med dit kamera tilsluttet og lad windows genindstallere det auto igen

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-04 10:54

vil det sige at jeg sletter alle - sætter cameraet til - genstarter computeren - og så skulle den være der ?

jeg bruger kun 1 usb-port ,har det noget at gøre med at jeg sætter cameraet til efter at jeg har tændt computeren og fjerner den før jeg slukker , det sker, at jeg er nødt til at genstarte når jeg fjerner usb stikket fra cameraet
så går computeren død

mvh.eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 10:57

Kameraet skal være slukket når du tilslutter/fjerner usb-stikket.
Du kan også bruge sikker fjernelse af hardware, ikonet på processlinien.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-04 11:15

cameraet er slukket når jeg tilslutter , men jeg kan ikke slukke det inden jeg fjerner usb-stikket

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 11:15

så går computeren død>har jeg oplevet på en vens pc,jeg løste proglemet med at gå ind i Bios>
og sætte USB legacy support fra [auto] til enabel,og så slå game port fra under I/O settings
jeg prøvede mig frem ved at slå de forskællige porte fra,på nær USB Controller/onboard PCI IDE/onboard LAN/onboard lan boot,og fandt frem til at det var game porten der skabte proglemer,han kunne ikke starte pc'en uden at få en sort skærm når han havde sin USB printer tændt,men jeg slår personligt alle porte fra som jeg benytter f.eks. onboard midi port O.S.V
O.S.V,det giver et hurtigere system og bedre udnyttelse af PCI bussen.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 11:16

alle porte fra som jeg ikke benytter

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 11:19

nu kan han tage usb stikket ud under alle omstændighedder + starte og slukke pc'en med
sine usb komponenter tilsluttet og tændt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 11:22

altså en I/O konflikt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 11:38

vis du ikke benytter>Onboard>Serial Port 1/2/Parallel Port//game Port/Midi Port,så slå dem fra du kan altid slå dem til igen vis du vil benytte dem,og skal dit system køre med alle porte, så slå dem fra og genstart,ind i bios igen slå dem så til enkelt vis og genstart ved hver port du slår til og find ud af om en af dem er synderen,og så prøve at give denne port et anden I/O indgang/nummer.

Manse9933

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-04 11:59

stop-stop- manse , det bliver alt for teknisk

mvh.eln

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 12:04

end off story jeg ved selvfølig ikke hvor meget du er inde i din pc's hardware konfigaration

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 12:05

konfigeration

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-04 13:22

hvor finder jeg sikker fjernelse af hardware

ikonet ligger ikke på procceslinien

eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-05-04 15:15

Sikker fjernelse af hardware ligger i XP.

Kommentar
Fra : eln

Dato : 25-05-04 15:38

jeg har windows 98

eln

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 25-05-04 15:56

Så er den mulighed ikke til stede.
Hvis du henter billeder fra kameraet og derefter lukker programmet.
Slukker kamera, muligt det kan lade sig gøre.
Fjerner ledning fra kamera.
Se hvad der sker.
Det er muligt at billedbehandlingsprogrammet skal lukkes, en teori bare.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 25-05-04 22:22

-> Manse9933

Konfiguration

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-05-04 23:50

Smukke_Ole>tak skal du havestave kan man sku heller ikke,men det er godt der er omvandrende ord bøger til ens disposition>yyyyyyaaaaaaahhhhoooooooo

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 27-05-04 17:21

Tak for svaret Teil.
jeg ved ikke hvad der sker,jeg har slettet de 23,og ville så prøve om jeg kunne få computeren til at gå død igen om det måske er når jeg genstarter, efter at jeg har haft cameraet sat til at der kommer for mange JVC-osv.osv   men nu opfører det hele sig eksemplarisk--------

mvh eln

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-05-04 18:14

Fint at det virker. Måske har der været en fejl i opsætningen,
som du så har slettet.