/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne Isearch fra startsiden
Fra : jantorp
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 24-05-04 17:16

Jeg har et problem med min startside til internettet. Uanset hvad jeg gør starter internettet op isearch hjemmeside.
Samtidigt har jeg en værktøjslinje under adresselinjen fra isearch, jeg heller ikke kan få væk. Er der nogen der kan hjælpe mig ?????

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 24-05-04 17:23

Kontrol Panel -> Tilføj / fjern programmer -> fjern isearch

Start IE -> Indstillinger -> Ændre din startside

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 24-05-04 17:23

Kontrol Panel -> Tilføj / fjern programmer -> fjern isearch

Start IE -> Indstillinger -> Ændre din startside

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 24-05-04 17:25

Hvis det ikke hjælper så hent en spyware fjerner og fjern den med den!

Kommentar
Fra : jantorp

Dato : 24-05-04 17:30

Det er også prøvet. Jeg kan lægge en anden hjemmeside f eks. google ind som startside og maskinen starter op på den side men springer tilbage til isearch igen næste gang jeg åbner explorer.
MVH Jan

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 24-05-04 18:00

prøv at køre en gratis virusscan på:
http://www.virus112.dk/index.php?page=online_virusscan
De skal bare have nogle registreringsoplysninger, men det koster ingenting.

Nogle gange gemmer filerne de sig i startup og kan ikke fjernes med denne virusscan, men så kan dette program muligvis hjælpe dig - det er også gratis:
http://www.windowsstartup.com/download.php

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-04 18:19

Du kan gå ind www.spywarefri.dk/forum så hjælper de dig med at fjerne det. Det er helt gratis du opretter dig bare som bruger ligesom her på kandu. De guider dig igennem hele processen, så når du er færdig er din computer helt ren.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-05-04 18:26

Hej jantorp

Du kan fjerne isearch med et lille program der hedder Add/Remove Plus 2001, som du kan hente her:

http://www.go-download.com/782.htm

Jeg har også selv haft problemet.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : jantorp

Dato : 24-05-04 18:39

Tak for svaret bentjuul.
Hilsen Jan T

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 18:45

Hej Jan
Selv tak, men har du allerede fået det i orden via spywarefri ?
Til en anden gang så så behøver du ikke at lukke spørgsmålet før du har fået klaret problemet helt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : jantorp

Dato : 24-05-04 18:49

Kære bentjuul
>Ja det har han og tusind tak for at jeg når at se ham iaften
Jans kone

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-04 18:55

Ha, ha

//bentjuul