/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
langsomme spil,,,,,
Fra : TheIceman
Vist : 394 gange
150 point
Dato : 24-05-04 16:21

hej,,,

hvordan kan det være at jeg ikke kan spille nfsu med max. details på min pc, uden at det går sindsygt langsomt,,, og så er det kun i 1024*768*32,,,, kan det have noget at gøre med at der inde i egenskaber for plug and play skærm og under fanebladet med gfx kortet står at bustypen er pci,,,, hvis det er tilfældet hvordan ændre man det så til agp 8x

min pc er cpu: pentium4c 2.6@3.2ghz, bundkort: MSI 865G neo-2 ls, Gfx: pny verto 5900xt 128mb Agp 8x, Ram: elixir pc 3200 512mb.

på forhånd mange tak:)

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 24-05-04 16:25

det kan da godt være men hvis det er det der er problemet så skal det ændres i bios

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 24-05-04 16:32

hvis du skal ændre dit gfx til agp8x er du så sikker på at dit bundkort understytter agp8x ? for hvis ikke så kan du jo ikke ændre det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-04 16:47

Du mangler vist nogle bundkort drivere! Prøv at gå ind under Kontrolpanel > system > hardware > enhedshåndtering og se om der er nogle gule advarselstrekanter? Gætter på du ikke har fået installeret din SM buskontroller?

Kommentar
Fra : TheIceman

Dato : 24-05-04 17:00

hej..

ja mit bundkort er med agp 8x...

Hvad er SM buscontroller??? ja der står godt nok inde i enhedshåndtering at det ikke er installeret, hvor kan jeg finde en driver til det og hvad gør det,

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 24-05-04 17:21

du kan gå ind på www.google.dk og søge under "drivere" også til det som det hedder...så vil du sikkert finde noget

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 24-05-04 17:23
Godkendelse af svar
Fra : TheIceman

Dato : 24-05-04 17:48

Tak for svaret tedd.