/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
spøger her inde
Fra : tronddk
Vist : 488 gange
103 point
Dato : 24-05-04 16:15

jeg ved godt dette spg ikke høre til her men det sted det høre sted for man ikke svar jeg har en lexmark printer 1150 hvordan putter man løs blæk i (de der man kan købe så man kan sprøjt det i med en kanyle) for jeg kan ikke finde det sted hvor man putter blæk i hværken i sort/hvid eller fave siger det fordi at mine pertroner snar løber tør for blæk (har sor og fave blæk hjemme) men hvor er de skide huller !!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 24-05-04 16:16

hvel kerne ha en tegning men text er ok men helst en tegning

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-05-04 16:21

tror mere du har brug for et stavekursus end blæk i patronerne

troede du snakkede om spøgelser...

Kommentar
Fra : Rexon

Dato : 24-05-04 16:43

HAHA ja har han da max...men istedet for selv at sprøjte det ind så køb nogle nye patroner...det er meget nemmere og det sviner ikke nær så meget. :D

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-05-04 17:00

Man skal da ikke stave for det , så I er da ingen hjælp, nærmere mobbning.

tronddk -> kik her http://www.fyldselv.dk/ der er masser af hjælp.
ellers skriv igen.

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-04 17:14

http://www.blekkskriveren.no/Lexmark/LEX16_26.htm

Tryk på brugsanvisning udfor refill sættet!

Accepteret svar
Fra : sidal26

Modtaget 113 point
Dato : 24-05-04 17:51
Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 24-05-04 18:19

tedd du har oxo et godt svar men fatter ikke ret meget af norsk !!
Tak for svaret sidal26.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 24-05-04 18:22

ups natmaden så ikke dit indlæg som nok er det beste

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 24-05-04 18:22

ups natmaden så ikke dit indlæg som nok er det beste

Kommentar
Fra : natmaden