/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Er indholdet i en xp pro det samme som ?~
Fra : return
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 24-05-04 14:02

hej

er der forskel på en xp pro oem og en alm xp pro version tænker på om det er 100 %
det samme man får for sine penge eller er der forskel på den billige version den der hedder oem ??? tænker altså på selve indholdet på cden.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 24-05-04 14:07

Der kan nok ikke svares entydigt på det! Hvis det er en OEM version der følger med en computer, kan den være begrænset, muligvigvis med drivere, eller der bliver checket om hardwaren er i overenstemmelse med med hardwaren på den computer den bliver solgt sammen med! Hvis du taler om de oem versioner der bliver solgt sammen med mus og lignende, tvivler jeg på der er nogen forskel!

Kommentar
Fra : return

Dato : 24-05-04 14:10

til tedd

ja det er en xp pro som jeg vil købe til min pc men kan jo se den er meget billigere når man køber en oem version ,så derfor mit spørgsmål ,vil du da mene at det er det samme indhold man køber ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-04 14:12

Ja det vil jeg mene

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 24-05-04 14:14

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : molokyle