/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Thunderstick Pro - Nogen kendskab??
Fra : Signepigen81
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 24-05-04 11:59

Hejsa,

Er her nogen som har prøvet/købt Thunderstick Pro, som der reklameres med på www.tvins.com????
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det virkelig er så let og "genialt" som de giver udtryk for på tv.

Det er et køkkenredskab, som erstatter
. Blender
· Hakker
· Mixer
· Foodprocessor
· Kødhakker
· Juicer
· Kaffemølle
· Kværn

Prisen er 499,-

Hilsen Signe

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-04 12:06

Der er selvfølgelig overdrevet lidt i reklamen... Men jeg synes faktisk selv at den er god og alle pengene værd. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt købet!!!

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 24-05-04 12:20

Okey - er bare meget i tvivl - synes aldrig rigtig at der er nogen af de produkter man ser i tv, som så virker når man får dem hjem. Mærkeligt at de i reklamen siger, at der ikke er andre produkter, som kan piske skummetmælk. Jeg har en mælkeskummer og den bruges da hver gang, der skal laves "flødeskum"... Og den har vist heller ikke været så dyr.
Men okey, tak for svaret - hvor længe har du haft din?? Og købte du den igennem Tvins?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-05-04 13:29

Som sagt overdriver de lidt i reklamen. Jeg har haft min i ca. 2 måneder. og ja jeg købte den igannen tvins.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 30-05-04 00:18

Hej Nullerbullerpige,

Jeg har endnu et spørgsmål. Nu ville jeg så købe Thunderstick Pro, men jeg kan ikke registrere mig, når jeg skal oprette mig som kunde. Jeg har udfyldt alle felterne og da jeg så skal trykke bestil, så kan den ikke finde den pågældende side. jeg tænkte, at det så var fordi jeg jo egentlig ikke havde logget mig ind efter at jeg havde udfyldt felterne, men jeg har ikke modtaget noget på min email omkring et "kundenr.", så jeg tænkte at kundenr. måske er ens personnr. (for ellers synes jeg det er underligt, at de skal have ens personnr.). Men det hjælper stadig ikke.

Havde du også problemer med det??

Hilsen Signe

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-06-04 18:23

Tak for svaret nullerbullerpige.
Mange tak for hjælpen - har fået købt min egen Thunderstick nu, men har endnu ikke prøvet den...