/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hummel trøjer
Fra : M.E.
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 24-05-04 11:55

For nogle år siden (1 eller 2) var de enormt moderne - og dyre - Er der nogle der ved hvor man kan købe dem billigt?? Gerne brugt!! (har prøvet Den Blå Avis osv.)

De var med lynlås må midten (som en jakke) og havde "Hummel-striberne" På siden af ærmerne. man kunne bl.a få dem i rød/hvid, Mørkeblå/lyseblå og i brunlige farver..

Håber i kan hjælpe...

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-05-04 12:02
Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 24-05-04 12:03

Man kan forresten også stadig købe dem i sportmaster....

Kommentar
Fra : M.E.

Dato : 24-05-04 12:05

oki.. Der synes jeg ikke jeg har set dem.. Men ved du hvad de (så'n ca.) koster der???
Jeg er desværre en fattigrøv :0( , derfor kunne jeg heller ikke købe dem da de "kom ud" eller hvad man nu kalder det

Men tak for svarene

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 14-07-04 21:19

Hey hey! Gå in på www.trendsales.dk
Der er online salg af brugte ting og der er rigtig mange hummel ting oa..
Hummel bluser i sport master koster 500 og vil måske blive sat op til 600... Ellers kan de købes mange steder i centeret Fields og vist også i butikken "smart guy"
Håber du kunne bruge svarene...

Kommentar
Fra : lasseogmads

Dato : 17-01-06 15:43

RING PÅ 28128026 DER KAN DU FÅ 4HELT NYE FOR 50KR MEN DU SKAL SELV HENTE DEM I JYLLAND. m.v.h MORTEN