/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til betaling med VISA Dankort (CD ~
Fra : executor
Vist : 3542 gange
50 point
Dato : 24-05-04 00:08

Jeg er ik så godt til engelsk, derfor vil jeg gerne have noget hjælp til at betale med VISA Dankort via CD WOW.

Hvad betyder:

Card Number

Security Code

Valid from

Expiry Date

Issue Number

Og hvor finder jeg det på mit VISA Dankort??

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 24-05-04 00:26

Card Number= kortnummer, IKKE dit kontonummer. Står på forsiden af kortet
Security Code= 3 cifret kode, finder du over magnetstriben
Valid from= gyldig fra
Expiry Date= udløbsdato, ex.: 03/05 (marts 2005) står på forsiden af kortet
Issue Number kan jeg ikke hjælpe med. Har aldrig hørt om det i forbindelse med betaling

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-05-04 00:42

Bare send kortet til mig, så skal jeg nok ordne det

Men ellers har Hexia ret! normalt er det nok med kortnummer, udløbsdato og sikkerheds koden

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-05-04 10:12

har lige set på en hjemmeside, at issue number bruges til en anden type kort. Du skal bare lade feltet stå tomt eller skrive "none".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 15:55

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar