/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mondeo 97 centrallås
Fra : propprop
Vist : 1043 gange
100 point
Dato : 23-05-04 20:04

Hej er der nogle der ved hvordan man sætter fjernbetjent til.Der er centlås på den men vil gerne have fjern på.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-05-04 20:22

Jeg mener du kan købe en pakke med alt det du trænger.Der er fjernbetjeing og et modtagerrele. Hvis du er bil kyndig gør du det selv.
alimak

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 23-05-04 21:35

Kan købes billig på www.thansen.dk

Kommentar
Fra : _20_

Dato : 27-05-04 12:28

det du skal bruge en en box og en fjernbetjening... denkan kødes ved thansen og b&u, højer, mekonomen. der føljere et diagram med så man selv kan prøve sig frem. det er ikke så svært... du skal bruge nogle strøm tyve eller nogle kabelsko og en prøvelampe.... held og lykke...
ps det er ikke til at undvære en fjernbetjening til sin sentrallås

Kommentar
Fra : sta_dk

Dato : 19-07-04 14:38

Hej
Fik du nogensinde installeret din fjernbetjening?
Jeg har købt en billig fj.betj. i T.Hansen og modificeret den til en Ford. Mangler nu bare at finde de rigtige ledninger, hvilket ikke er så nemt selv med en rep. bog i hånden. Er der nogen som ved hvor jeg kan finde dem?
Ellers vender jeg selv tilbage når jeg har fundet en løsning....
/Stefan

Kommentar
Fra : sta_dk

Dato : 21-07-04 10:12

Hej igen

Så har jeg lavet en beskrivelse af hvordan man modificerer en T.Hansen modtager og tilslutter den i en Mondeo årgang 1998.
Modifikationen kræver at du kan bruge en loddekolde og ved hvad en diode er.
Beskrivelsen findes i både word format og rtf (wordpad) format med billeder.
Send en e-mail til stefan@heidiogstefan.dk hvis du vil have tilsendt beskrivelsen på e-mail.

/Stefan