/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Åbne filer direkte fra Outlook XP
Fra : barrett
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 04-06-02 10:49

Er det ikke muligt at ændre OutlookXP/2002 således at jeg kan åbne vedhæftede filer direkte fra mailen
jeg får end ikke mulighed for at vælge gem/åbn.
Jeg har ændret i Regedit således: - uden held

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level"=dword:00000003
"UseCRLChasing"=dword:00000001
"OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\pev\\Lokale indstillinger\\Temporary Internet Files\\OLK6F7\\"
"Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;doc;exe;gif;hlp;htm;html;inf;ins;isp;jpg;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;mix;msc;msi;msp;mst;pcd;pif;png;ppt;prf;rar;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh;xls;zip"

Er der nogen der kan hjælpe, inden jeg bliver helt vanvittig (jeg er beskyttet af antivirusprogram i forvejen) ????

Barrett

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 10:46

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http%3a%2f%2fwww.microsoft.co
m%2fDanmark%2fSupport%2fxmlkb%2fDA290%2f4%2f97.ASP

"barrett" <barrett.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:85%K8.17488$N46.766397@news010.worldonline.dk...
> Er det ikke muligt at ændre OutlookXP/2002 således at jeg kan åbne
> vedhæftede filer direkte fra mailen
> jeg får end ikke mulighed for at vælge gem/åbn.
> Jeg har ændret i Regedit således: - uden held
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
> "Level"=dword:00000003
> "UseCRLChasing"=dword:00000001
> "OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\pev\\Lokale
> indstillinger\\Temporary Internet Files\\OLK6F7\\"
> "Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;doc;exe;gif;hlp;
> htm;html;inf;ins;isp;jpg;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;mix;msc;msi;msp;mst;pcd
> ;pif;png;ppt;prf;rar;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh;
> xls;zip"
>
> Er der nogen der kan hjælpe, inden jeg bliver helt vanvittig (jeg er
> beskyttet af antivirusprogram i forvejen) ????
>
> Barrett
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 10:57

"barrett" <barrett.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:85%K8.17488$N46.766397@news010.worldonline.dk...
> Er det ikke muligt at ændre OutlookXP/2002 således at jeg kan åbne
> vedhæftede filer direkte fra mailen
> jeg får end ikke mulighed for at vælge gem/åbn.
> Jeg har ændret i Regedit således: - uden held
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
> "Level"=dword:00000003
> "UseCRLChasing"=dword:00000001
> "OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\pev\\Lokale
> indstillinger\\Temporary Internet Files\\OLK6F7\\"
> "Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;doc;exe;gif;hlp;
> htm;html;inf;ins;isp;jpg;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;mix;msc;msi;msp;mst;pcd
> ;pif;png;ppt;prf;rar;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh;
> xls;zip"
>
> Er der nogen der kan hjælpe, inden jeg bliver helt vanvittig (jeg er
> beskyttet af antivirusprogram i forvejen) ????
>
> Barrett
>

Prøver igen

http://www.microsoft.com/danmark/

Vælg søg

Artikel nummer : DA290497

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 04-06-02 13:59

"Brian Larsen" skrev d. 04-06-02 10:57 dette indlæg :
>
> "barrett" <barrett.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:85%K8.17488$N46.766397@news010.worldonline.dk...
> > Er det ikke muligt at ændre OutlookXP/2002 således at jeg kan åbne
> > vedhæftede filer direkte fra mailen
> > jeg får end ikke mulighed for at VÆLGE åbn - kan kun gemme og så derfra åbne filen.
> > Jeg har ændret i Regedit således: - uden held
> >
> > [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
> > "Level"=dword:00000003
> > "UseCRLChasing"=dword:00000001
> > "OutlookSecureTempFolder"="C:\\Documents and Settings\\pev\\Lokale
> > indstillinger\\Temporary Internet Files\\OLK6F7\\"
> > "Level1Remove"="ade;adp;asx;bas;bat;chm;cmd;com;cpl;crt;doc;exe;gif;hlp;
> > htm;html;inf;ins;isp;jpg;jse;lnk;mda;mdb;mde;mdz;mix;msc;msi;msp;mst;pcd
> > ;pif;png;ppt;prf;rar;reg;scf;scr;sct;shb;shs;url;vb;vbe;vbs;wsc;wsf;wsh;
> > xls;zip"
> >
> > Er der nogen der kan hjælpe, inden jeg bliver helt vanvittig (jeg er
> > beskyttet af antivirusprogram i forvejen) ????
> >
> > Barrett
> >
>
> Prøver igen
>
> http://www.microsoft.com/danmark/
>
> Vælg søg
>
> Artikel nummer : DA290497
>
>Det de hos microsoft foreslår man kan gøre var det første jeg gjorde - hjalp ikke en dyt.
Jeg har ledt og ledt og ledt på nettet men kan ikke finde noget - desværre

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-06-02 13:56

> > Artikel nummer : DA290497
> >
> >Det de hos microsoft foreslår man kan gøre var det første jeg gjorde -
> hjalp ikke en dyt.
> Jeg har ledt og ledt og ledt på nettet men kan ikke finde noget -
> desværre
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Der må være en fejl et eller andet sted i regedit.
Chek at du opretter den det rigtige sted (sti)
Chek også at du har et punktum foran hver filtype adskildt af semikolon.

Min ser sådan ud :

Icon=ab Level1Remove REG_SZ .EXE;.COM

Virker OK på Win XP proff ,office XP

Held & lykke

B.L

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-06-02 09:12

Dobbelt klikke på den vedhæftet fil, så får du muligheden om du vil åbne
eller gemme.

--
Søren.
ICQ# 142494246
www.selkrog.subnet.dk
"barrett" <barrett.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:85%K8.17488$N46.766397@news010.worldonline.dk...
> Er det ikke muligt at ændre OutlookXP/2002 således at jeg kan åbne
> vedhæftede filer direkte fra mailen
> jeg får end ikke mulighed for at vælge gem/åbn.
> Jeg har ændret i Regedit således: - uden held

Kommentar
Fra : barrett

Dato : 06-06-02 10:02

"Selkrog ô¿ô" skrev d. 05-06-02 09:12 dette indlæg :
> Dobbelt klikke på den vedhæftet fil, så får du muligheden om du vil åbne
> eller gemme.
>
> ØH er det ikke en selvfølge at man har prøvet både højre og venstreklik som det elementære ???

Accepteret svar
Fra : LEXeBus

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-02 00:42

HKCU\software\microsoft\office\10.0\outlook\securitty - den er god nok......

Men Security skal også ændres i IE og Word.......

/LEX