/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 spørgsmål ang. billedbehandling
Fra : Martin_c
Vist : 377 gange
20 point
Dato : 23-05-04 15:54

1)
Nogle som har et program så jeg kan gøre jpg. filer mindre i str. ( kb/mb )

2)
Nogle som ved om man kan downloade et program der kan tage en film af ens skærm ( ligesom et screenshot bare længere tid )

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 23-05-04 15:54

Glemte til 1) og skrive jeg har 209 billeder jeg skal have gjort det med... Så hvis man kan gøre det med alle billeder er det et + !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-04 15:59

XnView og ACDSee er nogle programmer som kan reducere filstørrelse, vælg jpg format og reducer fra 0 til 100 %.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 23-05-04 16:00

XAT er et andet program, demoversion finder du på www.xat.com

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 23-05-04 16:03

Andre?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-04 16:03

Med scanner og digital kamera følger som regel et program som
kan det du ønsker.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 23-05-04 16:07

Jeg har fundet det ene...

Men hvad med et program som kan optage film.... Lige som et screenshot ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-04 16:08

Her et link til billedbehandlingsprogrammer.
http://www.html.dk/software/billedbehandling/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-05-04 16:08

film - screenshot optager kender jeg ikke til, desværre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-04 17:50

Jeg har hentet et program, der hedder Capture Express, som kan tage alle former for screenshots.

På hvilken side, kan jeg ikke huske, men det er vel til at finde ud af.

MVH

Camillasmoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-04 17:53
Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 26-05-04 18:08

Tak for svaret Teil.