/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Til alle mht. tips og trick
Fra : moltov
Vist : 305 gange
10 point
Dato : 23-05-04 14:47

Som i nok ser, så er der kommer nogle tips og trick med link til digitarian. Men lad vær! Jeg er selv med i Digitarian, og det er således, at går man ind og taster de cifre som bliver foreslået, så får vedkommende 6 eller 7 dages GRATIS abonnement for hvert tilmeldte medlem...

Så det er ikke andet end reklame...Og det er lidt småligt, at man skjuler det for folk. Digitarian er et ok sted, og jeg er selv glad for at være der. Men jeg vil ikke selv fuppe fold til at tilmelde sig.

Moltov

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 20 point
Dato : 23-05-04 15:49

Ja - det anede mig (og sikkert andre)jo godt nok - men det er da rart at du fortæller sandheden.
Og faktisk er det så egentlig synd for filmudlejeren, som måske mister et godt ry.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-04 16:13

Moltov

Jeg har til en anden bruger stillet spørgsmålet om hvor meget han/hun tjente på sit tip. Vel at mærke hvis "vennekoden" blev brugt. Jeg tror ikke at jeg får et svar fra den bruger. Da du ved hvor meget, der tjenes kunne du så ikke lige besvare dette spørgsmål, så jeg kan lukke det.

http://www.kandu.dk/dk/spg/41171

mvh ans

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-05-04 16:29

Er gjort

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 24-05-04 11:09

Tak for svaret emesen.