/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvem vaglte Erin i for love or money?
Fra : Frk_StiiiNe
Vist : 961 gange
20 point
Dato : 23-05-04 13:41

Hej...

Jeg var så uheldig ikke at se det sidste afsnit af For Love Or Money. Så jeg håber DU kan hjælpe mg med hvem det var? Var det Wade eller Chad.. Vaglte personen pengene eller kærligheden?

Håber meget på hjælp

Hilsen Stine

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 30 point
Dato : 23-05-04 14:02

Hej StiiiNE
Hun valgte kærligheden - med Chad!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 14:03

jeg kan ikke huske hvem af dem det var (navnet) men han valgte hende og hun var overlykkelig.....

Hun forklarede situationen og fortalte at hun var glad...... derefter skrev hun en check til ham, og på denne måde vise at det ikke bare var penge hun var glad for.....

Det bedste af det hele var dog at han traaaaaaaak sin afgørelse i langdrag så hun nærmest må have været gennemsvedt inden han blev færdig med at sige at han ville have hende...

Godkendelse af svar
Fra : Frk_StiiiNe

Dato : 23-05-04 14:16

Tak for svaret NielsPT.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 14:20

det var så lidt *G*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-05-04 14:41

Konkurrencesvar.dk Du er da ikke NielsPT, eller hva????