/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-Strike
Fra : chahin
Vist : 258 gange
25 point
Dato : 23-05-04 13:20

hvorfor bliver cs langsomt når jeg joiner en server. ikke internet

men selve spillet, jeg har slettet spillet og install over 2 gange og det virker ikke..

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 23-05-04 13:34

Hvad mener du med langsomt???

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 13:36

altså når jeg Joiner en server og vælger en mand, den mand jeg vælger løber langsomt, det gøre alle. alle de andre jeg spiller med løber normalt..

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 13:37

når du skriver "ikke internet" betyder det så at du spiller på en lokal server eller ??

Der er 2 ting som umiddelbart kan gøre det

1) langsom internetforbindelse
2) langsom computer

Derudover kan der være diverse virusser og andre programmer som "stjæler" båndbredde eller computer-kraft
En ting som kan kvæle cs er også hvis man slår lys til (f-tasten)

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 13:39

når man løber med store våben løber man langsomt.....kniv er hurtigst
Hvis du spiller på server med war3-mod kan man også købe speed...

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 13:43

min internet hastighed er ca 512, og det er ikke computeren for jeg har geninstall den igår.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 23-05-04 14:11

Lyder mærkeligt.... Men konkurrencesvar.dk har fat i det rigtige. Når man løber med kniven fremme, løber man hurtigst.
Hvis du bruger scripts, og de ikke er korrekte, kan dette også gå ind og fucke up...

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 14:14

det er ikke noget med våben og gøre, hvis jeg f.eks køber en sniper så bliver det langsomer.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 14:15

hakker den også i billedet....

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 14:18

nej..

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 14:21

hhmmm..... bliver mere og mere underligt... er det på alle servere ??

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 14:40

jeg har install cs 1,6 og cs:cz på steam, det kan godt være det er cs:cz der gøre det langsomt, skal jeg prøve og slette cs:cz

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 23-05-04 14:46

nej det er ikke cz, for det har jeg også. Check dine instillinger, og evt opdatere dine drivere til graffikkortet. Men køber du en sniper løber du i "langsom gengivelse". Men tager du kniven frem løber du "normalt"

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 14:54

nej det bliver stadig langsomt.

nu er jeg ikke særlig god til computer hvordan var det jeg opdatere driveren til min grafikkort?? :D

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 23-05-04 17:15

Du finder ud af hvad dit grafikkort hedder(hvis du ikke ved det allerede) og går ind på producentens hjemmeside, hvor du finder drivere til lige præcis det kort du har i.
Og du har tjekket dine instillinger i options, ikk???

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 17:28

jeg har

NVIDIA GeForce2 MX/MX 400

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 23-05-04 19:07
Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 20:27

jeg har downloaded det, men der virker stadig ikke. :(

Kommentar
Fra : PANO

Dato : 24-05-04 11:44

Tjek evt www.meanoldboys.dk der er gode servere med god ping og altid en der kan hjælpe med CS. Prøv hvis du er kendt med console så prøv at rette din cl_updaterate og cl_cmdrate og din rate. MX400 kan godt være for "lille" et kort til 1.6 steam da de nye maps er ret tunge i grafikken.

PANO