/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Halvdum - TIPS
Fra : Toupie
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 23-05-04 12:07

Hej Halvdum

Jeg syntes det er ærgeligt, at dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8015 ikke fik flere stjerner; det var et godt tip, specielt dét med at opdaterer inden man sender afsted Jeg gør det selv.....når jeg altså husker det

Det har været skrevet mange gange før, sikkert også derfor du ikke fik så mange stjerner, men for de nye kanduer, er det da vigtig information

// Toupie

Kommentar
Fra : Catmoll

Dato : 23-05-04 12:32

Hejsa Halvdum....

Jeg nikker vild enigt til Toupie... jeg suntes det var et rigtig godt tips.. jeg har ikke selv tænkt over det og har flere gange siddet og skrevet noget som så "forsvandt" da jeg opdaterede...

Takker multi gange mange for et godt tips.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-04 13:55

Til tider kan du være heldig, at dine guldkorn ikke er forsvundet når kandu viser den sædvanlige side >>>>FEJL PÅ SIDEN<<<<
Prøv at bruge tilbageknappen (hvis du glemte at kopiere)
Emesen.

Accepteret svar
Fra : halvdum

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-04 23:23

hej Toupie
Tak for den fine gestus, bare nu ikke en og anden får ondt i bagen.
Tippet var nok ikke nyt, som sådan. Da bare glædeligt at nogle kunne bruge det.
For det er da ærgeligt, at skulle fumle det hele sammen igen.
bare fordi man har været lidt længere end de fleste om at skrive sit indlæg.
Men jeg læser mange indlæg, (uden at behøve at blande mig) bare for selv at få et godt tip, i ny og næ,
og har derfor ofte set, at der kommer flere ´næsten ens´ gode råd, med få min. mellemrum.
hvorfor være den sidste ?

selvtakker til catmoll, for alle takkerne

og emesen,
det er ikke altid kandu´s fejl, nogen gange er jeg/man bare for langsom,
og siden er forældet, inden man får afsendt, sine fortræffeligheder.
tilbageknappen vil i bedste tilfælde, bare bringe mig til ´seneste 25´

Mvh. halvdum

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 09-06-04 00:02

Herligt du endelig kunne finde herind så jeg kan få lukket spørgsmålet

Og tror ikke du skal være bange for at nogle får ondt i ryven af dette

Tak for tippet og tak for svaret

// Toupie