/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Flash til nokia 3310 ver. 5.13 søges
Fra : Bladee
Vist : 464 gange
40 point
Dato : 04-06-02 08:28

Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe med en fuld flash af nokia 3310 ver. 5.13

på forhånd tak

/Thomas

Accepteret svar
Fra : Basic

Modtaget 40 point
Dato : 04-06-02 16:08

Hej Thomas, prøv denne hjemmeside: http://www.thansen.dk.
- der findes næsten alt til mobiltelefoner(datakabler til f.eks: Unlock sim, fronte, batterier, flash antenner, og meget meget mere.
--
/ Basic

Kommentar
Fra : spenkey

Dato : 07-06-02 14:20

Hvis du gir' mig din e-mail adr. kan jeg sende en til dig... Har du v.5.47 til nokia 3310? hvis du har, vil jeg gerne ha' den!

/Spenkey

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 13-06-02 23:56

Her min ven :
http://wnite.host.sk/index.php?f=3310
Brug noget tid på en søgemaskine og du vil kunne finde alt....bare kig de rigtige steder.
Håber at dette har hjulpet dig videre. :) Good Luck

Kommentar
Fra : Bladee

Dato : 14-06-02 18:25

Tak Folkens...

Jeg har nu klaret problemet.