/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Charlotte Sparre-hvornår?
Fra : Blocha
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 23-05-04 09:09

Er der nogen der ved/kan huske hvornår Charlotte Sparre brugte hhv. Helena Christensen og Naomi Campell til at gå for sig til modeshow? Skal bruge det til opgave (markedsføring), jeg har søgt alle umiddelbart tilgængelige artikler på nettet, men har ikke kunne finde noget præcist!

Accepteret svar
Fra : eltigro

Modtaget 210 point
Dato : 23-05-04 09:19

Ja, jeg er ikke meget for at fortælle at jeg kan svare på dette, men synes det er sjovt at søge sådanne svar på nettet.

Jeg finder frem til at:
Sparre holder åbenbart et årligt show i Cirkus Bygningen, og i 1999 brugte hun Naomi Campbell. Det fik hun så en lille mio. for.

http://www.cphpost.dk/get/58087.html

Kommentar
Fra : Blocha

Dato : 23-05-04 09:24

Super! Tak for hjælpen-lige hvad jeg manglede.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-05-04 09:25

Jeg har ikke datoen. Men ifølge denne artikel må det være 1999.

http://www.oestrogen.dk/visArtikel.asp?PageID=1422

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Blocha

Dato : 23-05-04 09:26

Tak for svaret eltigro.