/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilket abonnement til mobilos?
Fra : salut
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 23-05-04 09:07

Hey!
Jeg har lige fået ny mobil og ska' til at vælge det abonnement jeg gerne vil have, men jeg ved ikke hvilket! Men hvilket abonnemént syntes i er bedst?

Mvh Salut

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 23-05-04 09:17

det er et cbb kun 67 ør i min

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-04 09:21

Ellers kan du prøve www.telmore.dk Det hele foregår via nettet og der er ingen abonnement men koster 80 øre pr minut og 20 ører for sms.

//bentjuul

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 23-05-04 09:42

prøv at se her http://www.cbb.dk
alt kør via net

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-05-04 09:57

Det er selvfølgelig afhængig af, hvor du bor, men CBB bruger Sonofons net og deres dækning er ikke så god som TDK!
Telmore bruger TDK's net og jeg kender flere, der har skiftet til dem, pga dækningen!!

Gert

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 23-05-04 09:59

Hvis du vil lave en hurtig sammenligning af de forskellige selskaber, kan du bruge It- & Telestyrelsens prisguide, som du finder hér:
http://www.teleprisguide.dk/

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 23-05-04 10:06

det kommer MEGET an på dit forbrugsmønster...

Så fortæl og lige lidt om hvor mange sms'er og hvor længe du taler...

Mvh
Bent

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-04 11:05

Her er en overskuelig side, hvor du kan sammenligne priser. Tele2 Mobil Online har i lang tid været det billigste selskab.

http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-05-04 11:15

Jeps!
Tele2mobil online er billigst, hvis du taler for mere end 100 kr. over 6 måneder!!
Men de bruger også Sonofons net!

Gert

Kommentar
Fra : salut

Dato : 23-05-04 11:55

Mange tak.....
Jeg har lige tjekket CBB ud og jeg tror det er det rigtige abonnemént for mig :)

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-05-04 12:18

OK
Men husk lige, at spørge omkring dig i nabolaget, om de er nogen, der har problemer med forbindelsen!!!

Gert

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-05-04 13:32

g_h
Hvem er TDK???

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 23-05-04 13:36

Nåe ja!
Selvfølgelig TDC

Gert

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 23-05-04 13:37

------- og ha en god dag

Godkendelse af svar
Fra : salut

Dato : 23-05-04 14:12

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : salut

Dato : 23-05-04 14:13

.....