/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
what i want tabs
Fra : Richard_Kruse
Vist : 225 gange
130 point
Dato : 23-05-04 00:34

hey jeg vil høre om der er nogle der kan tabsene (eller evt. akkorderne) til the breakers sang "what i want" i kan høre den på www.thebreakers.dk under video el. music... håber der er nogle der vil hjælpe

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 20-08-04 19:50

Hej.
Kan du bruge dette til noget ?
“What I Want”
Make A Sound
DjRender21

no body tabbed this song so I did it myself. Im not sure on some
parts but I did my best.

Intro (check cd for timing for whole song)
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------------------------------------------
A: 9----------------------------------------------------------
E: 7-----------------------------------------------------------

Verse 1
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------------------------------------------
A: 9-----------6---------------------------------------------
E: 7-x8--------4-x8-----------------------------------------

Verse 2
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------------------------------------------
A: 9----------------------------------------------------------
E: 7-----------------------------------------------------------

Pre-Chorus
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: --------9---------9-----------------------------------------
A: 9-------7-x8------7-x8------------------------------------
E: 7 x8--------------------------------------------------------
P.M

Chorus
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------9-----------------------------------
A: 9-----------6-----------7--x8------------------------------
E: 7-x4--------4-x4-----------------------------------------

Bridge
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ---------1-----------2-1----------------------------------
A:- 222-4-----2--------------2-1-----------------------------
E: ----------------x3----------------------------------------

Interlude
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------9--------6------------------------9--
A: 9-----------6-----------7-x4-----4-x4---9--------6--------7-x8
E: 7 x4--------4--x4-----------------------7-x4-----4--x4------
P.M

Intro x1
Verse 1 x2
Pre-Chorus x1
Chorus x4
Verse 2 x2
Pre-Chorus x1
Chorus x2
Bridge x2
Interlude x2
Chorus x2

End on:
E: ------------------------------------------------------------
B: ------------------------------------------------------------
G: ------------------------------------------------------------
D: ------------------------------------------------------------
A: 9----------------------------------------------------------
E: 7-----------------------------------------------------------

Copyright 1999-2004 Mxtabs | Contact | Advertise | FAQ

Kommentar
Fra : Richard_Kruse

Dato : 22-08-04 13:14

tror ikke at det er den samme sang vi tænker på.. men ellers tak... hvis der er andre der har den rigtige sangs tab så læg dem endelig ud... bedre at lægge de forkerte ud end slet ikke at gøre det