/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
fodbold Manager
Fra : chahin
Vist : 485 gange
25 point
Dato : 22-05-04 23:46

hvor kan jeg finde en hjemmeside, hvor man kan spille manager???

Accepteret svar
Fra : barneyboy

Modtaget 35 point
Dato : 23-05-04 00:15

www.hattrick.org ...hamrede fedt online manager, hvor der er kamp hver uge + man kan spille venskabs kanmpe....der er utallige tusinde i hele verden der spiller det.... det fede er at man ikke bare har klaret en sæson på en weekend, men der er 16 kampe=16 uger før en ny sæson begynder...klig ind på siden der er masser af hjælp....og der er masser af hjælpesider, ¨åde for begynder og øvedede....

have fun!!

-barneyboy

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 12:07

ok.. mange tak :D

er der ikke en anden hjemmeside???

Mvh Chahin :D

Godkendelse af svar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 12:07

Tak for svaret barneyboy.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 23-05-04 14:38

hvad er din brugernavn, jeg kunne godt tænke mig og spille en træningskamp med dig :D

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 29-05-04 22:14

mit brugernavn er: barneyboy og jeg er altid tændt på at spille en venskabs kamp! hold: barney_supreme
Fanklub: Chandler bing og joe tribbiani...så hvis du finder den, så er det mig

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 29-05-04 22:55

ok