/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
"Tak Keldd"
Fra : Franksp
Vist : 472 gange
40 point
Dato : 22-05-04 21:02

Hermed får du også samme antal point, som Melander, som tak for "Tipset med beslagene". Det var godt jeg købte de rigtige.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-04 21:03

Det var da et mærkeligt spørgsmål!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-05-04 21:09

Hej Camillasmoster

Ja, det kan jeg godt forstå at du synes. Forklaringen finder du her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/41339

Da jeg har fået 2 gode svar, og ikke kan dele pointene, giver jeg så samme antal point til den anden svarer, her Keldd

Er det forklaring nok?

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-04 21:25

Jeps!

MVH

Camillasmoster

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-05-04 21:27

Godt Camillasmoster

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-04 21:57

Ja,tak skal du have Frank,og held og lykke .
hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 22-05-04 22:08

Tak for svaret Keldd. Som skrevet før, glæder vi os til at tage møblerne i brug. Vi skal bare ha' lidt bedre vejr, så holder vi et "HaveParty". Det bord vi købte, er til 10 personer, med den indsatte "butterfly-plade". 10 tilhørende stole med hynder. Puha, hvor var det DYRT. Men så skulle vi også ha' havemøbler de næste 20-30 år, hvis jeg passer dem.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-04 22:20

Det lyder fedt,jeg skal nok sørge for det bliver godt vejr i morgen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-05-04 22:44

Godt Keldd