/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha 4 gear søges
Fra : Viktor_PM
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 22-05-04 19:06

Hej alle sammen!

Jeg søger en Yamaha 4 gear. Den må gerne være defekt. Men der må ikke være for meget rust, men hvis der er gør det ikk så meget. Jeg vil give op til 1000kr for den. Jeg ved godt at man kan finde nogen i gul&gratis og dba men jeg synes de er alt for dyre. Hvis i har en 4 gear så skriv lige, så finder vi lige ud af noget.

P.S. Alt har interresse...

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 23-05-04 16:43

Er der overhovedet ikke nogen med en 4 gear? Hvis i skal have flere penge for den i har så skriv, det kan være jeg er interresseret...! Som sagt alt har interresse...!

Kommentar
Fra : ulle1905

Dato : 26-05-04 19:14

jeg har godt nok en men den er meget hærget =0) motoren sagde (BANG DING PLINK) for seks år siden og siden har den stået i et skur =0) hvor henne i landet bor du?

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 26-05-04 19:20

Jeg bor i Odense. Men vil da gerne køre et stykke vej, hvis det nu er. Hvor meget skal du ha for den?

Accepteret svar
Fra : ulle1905

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-04 21:48

jeg kan lige tage over og grave den frem i løbet af ugen oog evt tage nogen billeder af den.... men den er nok noget af et projekt.....men jeg bor i noprdsjælland så.....

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 14-06-04 16:37

Tak for svaret ulle1905.