/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjemmeside med mobilguide?
Fra : SubZero69
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 22-05-04 16:03

Jeg har besøgt en side en gang, hvor man kunne finde ud af hvilken mobil, der passede til ens behov, ved at krydse diverse ting af, men jeg kan ikke huske siden. Nogen derude der ved hvilken side jeg refererer til?

//sub

Kommentar
Fra : mwinther

Dato : 22-05-04 17:27

Ved ikke om det er den her du tænker på.. men det lyder som det du søger..

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/vaelg_mobiltelefon/index.jsp

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 22-05-04 21:05

http://www.teleprisguide.dk/

Ikke sikker om det er denne her du leder efter....

Accepteret svar
Fra : CamillaD

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-04 21:32

Hej SubZero69.

Jeg stillede et spørgsmål nogenlunde som dit for ikke ret længe siden, og jeg endte med selv at finde svaret. Den side, som jeg ledte efter for at finde frem til den rigtige mobil ved direkte at sammenligne funktioner, features med videre er:

www.mobilvalg.dk

Håber, du kan bruge den, ellers kan du også læse svarene, som jeg fik, da jeg stillede spørgsmålet:

"Mobiltelefonsammenligning. Hvor er det nu?"
http://www.kandu.dk/dk/spg/38800

Med venlig hilsen CamillaD

Kommentar
Fra : salut

Dato : 23-05-04 11:58

Der er nogle mobil formularer på mobil operatørernes website....

www.debitel.dk
www.tdc.dk

//Salut

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-05-04 08:11

Jeg har tjekket www.mobilvalg.dk men det var ikke den jeg besøgte, men idéen er det samme, den anden var bedre......

Kommentar
Fra : mwinther

Dato : 24-05-04 17:51

Har du tjekket det link jeg gav dig til TDC's side ?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 26-05-04 13:04

INgen der endnu er kommet med den rigtige. Den var helt kanon.?????!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mwinther

Dato : 26-05-04 13:19

Kan du så ikke forklare hvad der var så ekstratordinært ved den side siden de andre ikke er gode nok ?

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 26-05-04 14:08

Søgefunktionen var ligesom mobilvalg.dk, men der var bedre resultater og søgemuligheder med den. Meget overskuelig....

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 02-04-06 02:18

Tak for svaret CamillaD.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 02-04-06 20:35

Hej SubZero69.

SKØØNT !!!!

Skønt pludselig at få points for et spørgsmål, man slet ikke kunne huske, man havde besvaret! (næsten to år siden)

Jeg siger mange tak !

Med venlig hilsen CamillaD