/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
microsoft works 2002
Fra : Denis1603
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 22-05-04 15:46

Min mor har en cd, der hedder microsoft Works Suite 2002. Når jeg prøver at installere den, skal jeg bruge en nøgle og senere skal man registrere sig via nettet. Må man godt bruge samme nøgle på begge computere eller ??? Jeg vil nemlig gerne have det program på min egen computer til skoleopgaver.

Denis

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-04 16:56

Hej Denis1603

Det kommer an på, hvad der står i Ægthedsbeviset, der fulgte med programmet.

Her står der, hvor mange brugere, licensen er købt til.

Normalt til privat brug, er det kun beregnet til én bruger.

MVH
Camillasmoster

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 20 point
Dato : 22-05-04 18:18

AHEM!

Du kan godt gøre det, meeen!
Tag du hellere og sar lidt sammen og køb Office 2003 S/T edition, der er en meget flot og funktionel udgave.

Hvis det skal være lidt billigere kan du bruge StarOffice.

Ellers er der jo OpenOffice, der efter min mening er fuldt ud lige så god som StarOffice.

Hvis du VIL have det gratis ( og lovligt ;) bør du skifte til Linux.
Mandrake er lettilgængelig og kan hentes ganske gratis her ftp://klid.dk

Venlig hilsen
Andreas1982

Godkendelse af svar
Fra : Denis1603

Dato : 22-05-04 23:53

Tak for svaret Andreas1982.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 23-05-04 13:56

Det var da så lidt - altid glad for at skubbe folk i retning af Linux hylden ;)

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 23-05-04 13:58

PS: Office 2003 S/T må du installere på 3 computere.
Jeg ved ikke lige med din mor, men hvis du selv bruger dem alle 3 kan jeg ikke se noget forkert i det.