/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Alcatel 735
Fra : Mr_Cross
Vist : 294 gange
145 point
Dato : 22-05-04 14:46

Er en alcatel 735 en god mobil...?? For jeg sidder og over vejer om jeg skal købe den.

For siden den er så billig mobil, er det så et godt kamera der er i...?? og er den god at skrive på (altså er det nogle gode tastatur-knapper den har)....??

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 22-05-04 17:40

Hej hvis det var mig ville jeg ikke købe den nokia mobiler er ved at være billige og de virker eks nokia 3200 kanon tlf go kamara gode knapper og den virker

Hilsen Henrik

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 24-05-04 12:34

Alcatel 735 er en udemærket telefon, den er lidt anderledes end Nokia, med hensyn til at skrive sms'er.
Den påatand med at Nokia 3200 bare virker, vil jeg lade stå for Henrik7500's egen regning. Nokia 3200 har dobbelt funktions knapper, det kan være lidt forstyrrende, men det er en smagssag. Men Alcatel'en har ikke det store software problemmer, som man f.eks hører om fra Nokia og S/E.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 24-05-04 14:31

Hvis du skal vælge alcatel skal det det da være OT735i for du får bedre batteri tid og java (nye spil, programmer osv)

kender ikke så meget til Alcatel 735, men ved en der har en og har ikke haft nogle problemmer.

Kender ik N3200, men synes bare nokia er noget billig bras og de laver ikke deres telefon hvis der sker noget med den selv om det kun er efter 4 måndender :(

/foxdk

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 24-05-04 15:49

tak for jeres svar mn vil stadig gerne vide om dn har et godt kamera og om dn er god at sms`e på....... hilsen christian..

ps. en nokia 3200 har alle jo såååh... den gider jeg ikk at ha...HeeH..

Kommentar
Fra : brodal007

Dato : 24-05-04 19:58

Alcatel har det bedste kamera jeg nogensinde har set, af dem der er halv VGA, prøv at gå ind på www.sprites.dk der kan du se kvaliteten af billeder taget med den og mange andre kameratelefoner

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 09-06-04 19:30

Jeg har en. Er rigig godt tilfreds med den. Tager rimelige gode billeder. Har ikke rigtigt haft noget at sammenligne med.

Jeg kan kun anbefale et køb.

Jeg ved godt, jeg er lidt sent uuuude. Du har måske allerede købt??

The1best

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 10-06-04 20:09

har købt dn og synes at d r 1 3tal i orden mobil..HeeH..

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 10-06-04 20:28

Tilykke med det.

Husk at lukke dit spørgsmål.

The1best

Kommentar
Fra : Mr_Cross

Dato : 10-06-04 20:35

hvordan lukker man at spørgsmål....??

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 10-06-04 20:56

Du går op på den der skal have dine point. og der efter følger du vejledningen.

Tror jeg nok, det er så lang tid siden, jeg selv stillede et spørgsmål.

The1best